RAGLAN – HERLIG DANSKE STRIKKEDESIGN


Katrine Hannibal


Eg ELSKER Dansk Strikkedesign! Ahh det er så mye lekkert, men, eg kjøper som regel den engelske versjonen fordi eg sliter seriøst med å skjønne det danske språket! Ja eg vet, eg kan bruke oversettelse på selve forkortelsene, men det er liksom hele greie. Eg liker å skjønne ALT hehe
Da er det greit at de veldig ofte kommer på engelsk også. Vet at mange av dere foretrekker
danske før engelsk, så vær så god; Disse er til dere 🙂

En annen ting: Hvorfor har eg aldri kjøpt inn en hel haug med Glideåser og lekt med de!??
Glidelåsen over har nok ikkje så mye funksjon, men AKK så stilig likevel! Neste gang skal
EG finne på noe sånn, det er jo veldig dekorativt!

 

 

 

CAROLINE RAGLAN
Bildet over
Opp til 135 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 



Katrine Hannibal

 

BENEDICTE, SOFT DOLMAN
SLEEVE SWEATER

Opp til 106 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 



Karoline Hannibal

 

AHHHH MINK SWEATER
Opp til 126 cm rundt brystet

 

 

* * * *

Selv om eg syns det er helt Ok med regn i dag så er det dumt at det skal regne HELE helga når DibHassan først skal på tur….Det regnet også i fjor da han var med til Lysebotn..TYPISK!

Anyway, eg skal slappe av og bare NYTE ei skikkelig rolig helg og da gjør det ingenting at det regner, me er for så vidt ferdig med alt som har med planting og blomster å gjøre så litt vann gjør bare godt 🙂
Vettu? Eg sjekke frøene i går og det spirer som bare juling i kassene! Ganske utrolig siden eg plantet på lørdag og det er mindre enn 1 uke siden! Blir søren ikkje lenge til eg kan digge til en bolle salat med egne grønnsaker 🙂 Det er den beste salaten som finnes! *Knask-Knask*

Ali og stakk ned på butikken i går kveld og fikk i hus litt mat og kos til helga- Kan tro det var ganske så MAGISK og rusle rundt i butikken på kvelden! Så stille og rolig 🙂 Ramlet jo over DET tilbudet på lammekoteletter/Lammelårskiver: 49,- kr PR kilo!?!?! Ble solgt i 2 kilos pakker og me ente opp med…..
HELE 10 kg kjøtt! WOW! Ganske komisk, for hver gang me går på butikken så spør eg Dib: “Noen lyster?”  Standar svar er “Koteletter”, den gutten elsker kjøtt og i går sperret han opp øynene! *ler*
Da er det vel bare å håper på MYE flott grillevær i sommer! Mmmm ei lammekotelett på KULLgrill er jo bare så himmelsk, ja og i år serveres de med salat fra terrassen on the side 🙂 DIGG!

DibHassan har Heldag i matte i dag og skal bare “plinge” når han var ferdig så eg regner vel med at me henter han i 12 tiden, standar det! Han får ikkje til å sitte lenger sier han og det får jo bare være greit for karakterene kan me jo ikkje klage på, så da blir det kort dag da 🙂

Kl 15 blir han hentet og så er det beine veien til hytta i Lysebotn! Håper virkelig temperaturen holder seg ganske bra så kanskje de får kjent litt på vannet? Ellers så regner eg med det blir Gaming og kos!

Tenker eg tar meg en dusj nå etterpå, eg hadde planer om å vaske/rydde Dib sitt rom først, men det har Ali allerede gjort så da er det ikkje så mye å gjøre for meg 🙂 Helt greit hihi

KOS DEG OG HA EN
HERLIG FREDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #knittedsweater #raglanfelling #raglanøking #raglangenser #danskstrikkedesign #danskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #topplisten #toppblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

0 kommentarer

Siste innlegg