FIN SØNDAG OG KUL TOPP – OPPSKRIFT AV MELANIE BERG

Det er nesten som eg føler eg strikker på en Påskekjole, men fy søren for noen deilige og krystallklare farger! ME LIKE og garnet er som en drømmm å strikke av, ja eg mener det!
Garnet heter SOKK-O-RAMA og du finner det
HER!


Herlig med kjoler som strikkes med ribb på denne måten, da blir det en kjole som vokser med barnet! Denne kan brukes LENGE, ja og til slutt så blir det en tunika og avsluttningsvis kan den opptre som en Topp – Elegant Supert! Nå skal det bare økes stille og rolig i sidene til kjolen oppnår sin fulle lengde, snakk om flott Serie Strikk og siden eg er langt inni Orange County og Carlifornia med The O.C
er dette helt supert! ANBEFALES!

 

Oppskrift på kjolen kan du kjøpe HER! Norsk Strikkeoppskrift 🙂


Melanie Berg

Kom over denne Toppen til Melanie Berg, den strikkes i tynt deilig Lingarn og er jo super om bare sommeren melder sin ankomst! Orginalgarnet kan du nå få på tilbud (Muligs garnet går ut?)
Anyway, garnet kan du kjøpe HER!

 

 

OTHERSIDE
Bildet over
Opp til str 54″ dvs /137 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 


 

Da var DibHassan kommet hjem igjen og han har hatt det helt TOPPERS! Kjekt å høre! Foreldrene til kameraten eier en sånn BaseHoppKlubb inne i Lysefjorden og det er der de har hytte, men pga tåke var det ingen hopp denne helga! Det er jo dumt når de først er der inne, men men bare ikkje Dib blir fristet til å prøve!!!! *ANGST!* Dog er det spennende å se på!

Mobilen er fortsatt avskrudd så her råder stillheten og en salid fryd med høy kosefaktor 🙂 Sola var nettopp her å laget skygger på terrassen så det er absolutt HÅP i hengende snøre for litt Go`Vær snart?? La meg sjekke YR! *Sjekker* Vel, i følge Yr.no er det litt sol på formiddagen i morgen, men så forsvinner den frem til fredag….Hmmmm….grønnsak“hagen” min trenger SOL & VARME!! Jaja neste søndag og mandag skal det være masse sol og det er alltid herlig å ha noe å se frem til 🙂

Nå skal eg strikke og kose meg, er plutselig ikkje trøtt mer! Sov en halvtimes tid før Dib kom hjem
og mer enn det trengte eg tydeligvis ikkje! Siden han var misunnelig på middagen Ali og eg hadde i går svingte eg er liten haug med koteletter til han. *STOR Jubel*

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN KWELL

Go`klem fra ei avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #Knit #knit_o_rama #sokk_o_rama #babykjole #barnestrikke #melanieberg #sommertoppilin #lingarn #toppblogg #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

1 kommentar

Siste innlegg