KLART MANNEN MÅ FÅ BLOMSTER!!

 

 

Hvordan staver man kjærlighet? spurte Nasse Nøff
Man staver ikkje kjærlighet, man føler den, svarte Ole Brumm

 

 

 

I dag, 6.juni er det hele 26 år siden Ali og eg humpet av gårde på trikken i styrtregn midt i Zürich på vei til StaatsHause og ga hverandre et “Ja”, for min del på et språk eg i grunnen ikkje skjønte! Så gudene må vite hva eg gikk med på *ler* Siden den dagen har det regnet på HVER eneste Bryllupsdag!
Det regnet i natt og det skal regne i kwell så da er me vel berget et år til??

 

Livet er veldig uforutsigbart og eg kan me all grunn si at Ali skrev vel under på så mye mer enn hva han var klar over, men jaggu meg sitter me her ennå! Mangen drømmer har me hatt, mange drømmer har blitt knust takket være opp til flere kjepper i hjulet, men fortsatt drømmer me om et annet liv,
men akk-så lenge er me tilfreds med det me har og ikkje minst gjør me det beste ut av det
så me har det godt 🙂 Uansett er det bra å ha drømmer og ønsker 🙂

 

Ali er flink og kommer med roser opp til flere ganger i året så i dag slo eg litt på tromma og kjøpte en diger bukett med hvite Liljer! Ahaa de er så nydelige og nå har me hele 15 stykk her på bordet sammen med noen nydelige små Asters 🙂 Tenker det blir et syn for øyet når de springer ut!

 

Ali har laget ei gigantisk skål med KyllingPastaSalat så gjett om me skal KOoOSE oss 🙂
 


Hvis regnet blir litt utsatt og vinden løyer blir det gjerne en tur ned til havet??

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Glad Vibbedille 🙂

#bryllupsdag #26år #liljer #asters #kjempedigerbukett #mestergrønn #kjærlighet #langtekteskap

7 kommentarer

Siste innlegg