WOW! LEKKER GENSER OG JAKKE – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER


Kari Hestnes Design

 

Noen ganger blir eg bare helt MÅLLØS……ja som nå! Du må bare ta denne i godt øyensyn,
se på DEEE detaljene! Noe så lekkert! Ja nå må eg bare dåne litt her selv om det fortsatt bare er
tidlig på dagen WOW! *Klask baklengs i gulvet* 🙂

Kjenner jo med èn gang at dette er en genser eg absolutt burde hatt…. I GÅR!
Deilig når en genser går litt ned på rompa 🙂 Godt og varmt!

Kari Hestnes Design

 

ERES
Bildene over
Fra 90 – 126 cm i overvidde

 

 

 

 

 

 

 



Kari Hestnes Design

Kanskje du heller har lyst på den som jakke? Ok, ingen problem for Kari Hestnes har tenkt på ALT ser du for her har du jammen meg jakken også! Tror kanskje eg heller ville hatt den? Eller begge 2?? Jøss, nå ble eg litt sånn forfjamset hehe Ble nesten litt for mye for et strikkehjerte! Men AKK så VAKKERT!

 



Kari Hestnes Design

 

CARIDAD
De 2 siste bildene
Fra 90 – 126 cm i overvidde

Hvis du klikker deg inn HER kan du bli med på Kari Hestnes sin Give Away hvor du kan vinne et valgfritt Design inkl garn! WOW! Litt av en gave 🙂

 

 

* * * *

SHALLABAIS og GONG GONG!!! JuHuuuu SISTE Skoleuke er startet og før me vet ord av det så er nok allerede fredag!! I dag er det vanlig skoledag, dvs HVIS ungene klarer å samle hjernemassen sin!
I kveld er det klasseavsluttning med overnatting på ØlbergStranden-Camping, men DibHassan er ikkje ferdig på trening før kl 21 så han har bestemt seg for å droppe det hele. Lite fristende å komme ut der da fordi grillingen er ferdig kl 20 og han er både sliten og sulten etter 2 t på trening, da er det bedre med en varm dusj og pysj og ikkje inn i et telt i regnvær. *Fornuftig*

I morgen er det fri grunnet overnattingen (Lite søvn hehe) Onsdag så kalt vanlig skole, torsdag innlevering av bøker/rydding og fredag skal de KUN ha med seg Go`saker for så å få karakterene med seg når de går hjem i 12 tiden – Ahaa 2 mnd FERIE skal smake knallgodt!

Det går noe bedre med DibHassan sin arm, men han kan ikkje bøye håndleddet så mye-derfor har treneren  byttet ut sparringen på Graderingen hans med noe han kan gjøre 🙂 Hadde vært skikkelig kjipt om noe nå skulle skje siden han reiser på leir om 2 uker! Det gleder eg meg til, men bare til turene opp/ned til/fra Stord hehe Er så merkelig og RART når han ikkje er hjemme! Alt for stille og rolig 🙂

Denne uken er planen å gjøre rent her hjemme, ja nå har eg vært slakk et par uker på det området, men nå må det tas! Mot helgen skal det bli noe mer sol så da passer det å få unnagjort en del klevask! Ellers har me litt planer fremover med ting me ønsker å gjøre, men enn så lenge sitter me litt på gjerdet å venter på at tiden er riktig 🙂 Kan bli litt spennende og ikkje minst GØY! JuHuuuu

Men nå? Tja, tror rett og slett eg tar meg en dusj og så kan eg jo starte med å planlegge rekkefølgen på det eg bør få gjort i løpet av uka, meningen er at når me henter DibHassan på skolen fredag –
Ja DA skal me være skikkelig i FERIEMODUS uten at me må styre med noe! Ååååå DIGG!

Dessuten har eg KUN 3 cm igjen på kjolen! Mor mi var her i går kveld så eg fikk strikket litt.

 

 

KOS DEG OG HA EN
SUPERDEILIG MANDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #strikking #karihestnesdesign #strukturstrikk #flettestrikk #kabelstrikk Strikkeblogg #strikkeblogger #topplisten #toppblogger #blogglisten #genser #jakke #nydelige #norskdesign #norskestrikkeoppskrifter #pattern #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

0 kommentarer

Siste innlegg