HER HAR DU SOMMERVESKA DI – HEKLEOPPSKRIFTER


Marion Verloop

 

En ting kan eg bare si, først som sist: Hvis du skal hekle en slik veske med denne metoder her, ja da du hekle fast og godt! For meg ser det ut for at det enten er kun halvstaver eller fastmasker og da er det ganske enkelt å hekle fast. Dette blir som å male syns eg! Har laget en del heklemønster på denne måte, ja bare sittet å tegner med masse farger på ruteark for så å hekle akkurat
det eg har tegnet- SKIKKELIG kjekt!

 

Veskene hekles i tynt bomullsgarn med nål 2-2,5 mm så dette tar nok litt tid, men eg syns jo ABSOLUTT at disse veskene er vel verdt arbeidet! Eg fikk skikkelig lyst på en! Ja eg kan tenke meg
å kjøpe oppskriften, bruke den, men gjerne tegnet min egen. Det kan du også gjøre! Oftes når eg gjør som dette så lager eg først orginalen for så å lage min egen etterpå 🙂 Utrolig lekre og for seg gjorte vesker! Snakk om deilig SOMMERveske
<3 

 

 

MOCHILA IBU
Bildet over

 

 

 

 

 

 


{
Marion Verloop

 

Denne var neste om enda lekrere! Ahaa i akkurat disse fargene!

 

 

MOCHILA LIZA

 

 

 

 

 

 

 



Marion Verloop

 

Denne minner jo om ÅkleBroderier fra 70/80 tallet 🙂 

 

 

MOCHILA BAG

 

 

 

 

 

 

 



Marion Verloop

 

Haha! Herlig! Akkurat i min gate og her er det bare fantasien som stopper deg!

 

 

MOCHILA EYES

 

 

 

* * * *

Ok, da var DibHassan hentet og Ali er i sving med middagen, den ser forresten veldig spennende ut! Vet ikkje hva det er for eg fikk bare beskjed om at det var noe godt! HERLIG!

Har startet å gjøre litt her hjemme, vasket litt klær, vasket halve badet (hehe) og ryddet den store gangen + begynt å vaske litt i stua, så ja, på fredag er eg nok i mål 🙂

Klasseavsluttningen i kveld er avslyst fordi det var INGEN foreldre som ville overnatte i telt der ute!
Sier ikkje noe på det! 11 gr og REGN! Frister lite med telt da gitt! Eg har sett på værmeldingen i 2 uker nå og det har hele tiden stått regn så eg har ikkje skjønt greia, dette vil også si at FRIdagen i morgen blir SKOLEdag, Hmmmm JAVEL, tro om eg bare skal late som eg ikkje har sett den mailen??
Eg mener, DibHassan skulle jo uansett ikkje gå i kveld hehe

Dessuten så har naboen over høytrykkspyla terrassen sin og sendt ALL sørpe ned på vår nyvaska terrasse! Hmmmm jaja, det får bli en jobb for Ali….Men eg har da aldri sett noe spyle terrassen UTOVER!?? Ganske irriterende ja, men ok….noe må man jo ha å gjøre

Resten av ettermiddagen skal brukes til lading sammen med strikketøyet, ja og spise middag, kl 19 er det ut å kjøre og får DibHassan på trening for så å hente han igjen kl 21 🙂 Gleder meg som en ungen til Graderingen neste mandag! *Spennende*

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS ETTERMIDDAG

Go`klem fra Optimistisk Vibbedille 🙂

#crochet #hekle #heklevesker #pattern #hekleoppskrifter #engelskeoppskrifter #nydeligevesker #massefarger #sommerveske #topplisten #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

1 kommentar

Siste innlegg