HANESKJELLKJOLEN FERDIG

Da er eg i havn med Kjole til lille Alma Sofie 🙂 Gleder meg til å se de In Action! Har t.o.m fått sydd
i passende knapp fra
Snella&Petronella nå mangler det bare et litt oppskyll og litt lett blokking 🙂
Du skal få se hele kjolen når det er tørket og klar 🙂 Har strikket den i et nydelig garn;
Sokk-O-Rama fra
Knit-O-Rama


Det er nå i allefall et garn eg kan anbefale for det var nydelig
å strikke med og kjolen kjenner himmelsk myk ut 🙂 


Strikketanten

Dette er kjolen eg har strikket, en enkel og grei oppskrift og slettes ikkje vanskelig 🙂
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

HANESKJELLKJOLEN
Bildet over
Str 0/3 mnd –>36 mnd

 

 

 

 

* * * *

Men du, nå er eg på jakt et noen: En Kyse/ eller mer et tørkle samtidig som det en slags lue,
skjønner du hva eg mener? Eg har sett det, men eg husker da slettes ikkje HVOR! Det er ikkje så lett
å få et tørkle til å henge fast på en liten propell så denne var helt super, mulig du vet hva eg mener? Kanskje du også har sett den og vet HVOR? *Håpefull*

I dag har eg virkelig vært i aksjon altså! FØR kl 9 hadde eg vasket hele stua inkl gulvet!
Jepp, morgenenergi heter det visst for nå sitter eg her å bare himler med øynene, men så hadde eg meg bare en kwil i natt så eg må nok ha meg et time på øyet snart 🙂

Har også fått vasket håret og dusjet, ja selv DET er en jobb! Ute skinner sola og det er ganske varmt!
Men alltid må det blåse liksom? Ja og det skal øke på noe som er litt irriterende når man vil til sjøen hehe Men i morgen blir det tur mens DibHassan er på trening og det skal bli herlig 🙂

Søren ikkje rart eg er sløv hehe Me har hatt Fårikål til middag! Haha
Det er sånn skikkelig sovemiddag så eg må nok strekke meg litt på sofaen ja!

Hvis du vet om denne tørklelua eg snakker med så fortell meg i Kommentarfeltet!
TUSEN TAKK 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG ETTERMIDDAG

Go`klem fra ei Søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #knit #babydress #pattern #norskstrikkeoppskrift #babykjole #strikketanten #topplisten #toppblogg #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

5 kommentarer

Siste innlegg