SER DU SOLA?

Jammen godt at han Ali har med sola si når sola på himmelen uteblir 🙂 Var fin temperatur da, 19 grader i 19 tiden, men MASSE vind! Det stoppet ikkje en gjeng med unger som kastet seg ut i bølgene, det kan umulig være sååå kaldt-Eg mener, de svømte jo heeelt ut til flytebrygga! Hmm fant ut at det var best for alle at eg holdt meg på land, ja eg tok ikkje en gang av meg skoa! NOP!


Sverda er extremt MAJESTETISKE der de står og ruver 9 meter over bakken! Eg blir like imponert hver gang me er i Hafrsfjord! Er du i Stavanger bør du svinge innom Møllebukta ved Hafrsfjorden 🙂
La deg imponere!

 

Her er det ALLTID masse turister og ca hver gang kommer det noen bort og spør:
“Do you speak english?” “Yes I do” Der etter står eg å tar bilder av som oftes en gjeng smilene
og glade turister fra alle verdens hjørner, veldig ofte fra Asia 🙂



EVENTYRLIG!



SÅNN, der var også Viking Landsbyen på plass 🙂
Tro om ikkje me må ta turen på Festivalen i Sommer?

Noen som har vært der og kan fortelle litt?



Jordbær i farten på vei hjem 🙂

SHALLABAIS! SISTE Skoledag og DibHassan skal hentes kl 12 JIPPI!!! Hvor er SOMMEREN forresten?? Hmmmm Jaja ferie ER ferie så krysser me fingrene for resten 🙂

 

Satser på å ha HelgeKosen i bilen når me svinger innom skolen å henter DibHassan.
Eg er så spent på Karakterene hans!?!? Blir me ruinert f.eks?? MoHaaa

Denne dagen skal NYTES, ja det er alltid litt berusende herlig den første helga og eg skal virkelig KOoOSE meg 🙂 Det HÅPER eg du også gjør <3

KOS DEG!!

Go`klem fra en meget fornøyd Vibbedille 🙂

#utpåtur #hafrsfjord #møllebukta #3sverdistein #sola #bading #skoleferie #sommerferie #karakterer

2 kommentarer

Siste innlegg