STRIKK HÅNDKLE – GRATIS OPPSKRIFT


Purl Soho
 

Siden de aller fleste nå for tiden har ALT de trenger så er jo forbruksting en glimrende ting å gi i gave + at det er enkelt og rimelig kjapt å strikke= Får tid til mange gaver 🙂 I fint Lingarn er eg sikker på at disse blir gode, kjekt å kunne bruke farger som står i stil enten med kjøkkenet eller en høytid 🙂
Det er bare beine veien og du kan lage ditt eget design også 🙂

 


 

LINEN STITCH HAND TOWELS
Bildet over

 

 

 

 


Til disse Hånddukene er det brukt Lingarn, men me vet jo at det også funker å strikke håndduker
i bomulls garn. Gjør som det behager.

Garnet som det er brukt i oppskriften får du kjøpt HER, men stivere priser skal man vel lete lenge etter! *ler* Sikker lekkert garn, men husk hva eg har sagt: Det er neimen ikkje sikkert at det dyreste er det beste og ikkje garantert at DU liker det 🙂 Oppskriftene kan du uansett plukke med deg for behovet for en håndduk eller 2 dukker nok opp før eller siden 🙂 Eg snapper den med meg for eg VET at me snart får behov for noen nye fine å henge opp 🙂

 

 

* * * *

 

Det er ikkje ofte me er ute å raller på en lørdag, men nå som det er FERIE føler eg ikkje me kaster bort en Fridag på å ordne saker og ting hehe Derfor la me i vei alle 3 og målet var Elkjøp for DibHassan skulle kjøpe seg en ny Harddisk for Karakterpengene han innkaserte i går 🙂 Dessverre så hadde de ikkje den han ville ha, ei heller på Lefdal, MEN der i mot fant han et ganske så dyrt og etterlengtet Gaming Tastatur så nå satta han seg i steden for litt i gjeld hehe
Harddisken får me i steden for kjøpe på nett 🙂

På vei hjem svippa me innom niesen vår for de har vært på ferie og hadde handlet litt for oss 🙂 HERLIG! + eg fikk skravlet litt med Trym som strålte etter noen dager i Legoland 🙂 Tenker det var stas ja, husker selv eg syns det var kjempegøy både som 10 åring og som voksen 🙂

Når me nesten var hjemme begynte bremsene på bilen og virkelig HYLE, ja det var til tider ganske så flaut haha HELDIGVIS lå de nye bremseren, ja både skiver og klosser i bagasjerommet så da me kom hjem satte Ali i sving og det holder han på med ennå. ALt er visst nok ikkje like enkelt på nyere biler…
Krysser virkelig fingrene for at han fikser det for eg skal jo til frisøren på mandag! Selv gikk eg inn til et BOMBA kjøkken, fikk shaina det og rigget til all maten me skal kose oss med vet. Gode grønnsaker og frukt er kuttet + osten og kjeksen står klar og me venter med et sultent blikk!!

 

Tror faktisk eg får tid til en dusj før han er ferdig ja, så da får eg glid inn i en behagelig pysj 🙂
Lørdag ER lørdag 🙂
Satser på å få ferdig TørkleLua i kveld, sraks klar for fellingene 🙂

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
KWELL I FERIEMODUS

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #purlsoho #gratisstrikkeoppskrift #strikkeoppskrift #handtowel #håndduk #strikkethåndduk #topplisten #toppblogger #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

2 kommentarer

Siste innlegg