HERLIG GENSER I HOLST GARN! – GRATIS OPPSKRIFT

SONY DSC
Cello Knits

Akkurat som et KinderEgg; Deilig Genser, Deilig Garn og Gratis oppskrift, noen bedre??
Denne strikkes i følge oppskriften i
Holst Garn Coast, men kan også strikkes i Supersoft, men sjekk strikkefastheten 🙂 Siden eg nå babler om Holst Garn kan eg jo i forbifarten nevne at de har mange gode tilbud der inne om dagen! Kan jo alltid lønne seg 🙂

 

 

 

BESJES
Bildet over
Str S-M-L

 

 

* * * *


 

Jaja så gikk det rett vest i dag også…..først gikk eg konkurs etter ca 2 timer, Amira holdt litt over
1 time lengre, men til slutt satt han DibHassan med ca 95% av gatene og eiendommene + at Banken hadde svært lite penger….Fytti Katta han vant som det suste! ER DET MULIG LIKSOM!?!?!
Viser vel bare at eg ikkje eier økonomisk sans! HAHA

Pytt Pytt, eg har en HERLIG morgendag å se frem til: Deilig Frisørtime hos Eirin på Floke + eg skal innom Søstrene Grene å shoppe meg en koffert! DVS at de aller fleste dubbeditter skal pakkes
og flyttes INN i stua! Jepp, for en svart “barnekoffert” vil gli så fint rett under sofaen! Dermed blir det plutselig ikkje noe stress når eg f.eks trenger en NÅL! Blir herlig!

Nå har Amira sust hjem igjen, greit å roe ned før nok ei lang arbeidsuke med mye overtid, men eg har fått ladet KoseMose-Batteriet mitt og MammaHjerte er fornøyd <3 Den jenta altså! <3 

Eg? Eg skal fortsette på serien eg startet på i går: “Life Unexpected” – en skikkelig koselig og herlig serie som eg har sett før…ja det står litt dårlig til å Netflix om dagen syns eg, finner liksom ikkje noe nytt!? Joa, eg har sett 5.ses av “Orange I.T.N Black”, men der ble eg litt skuffet…Jaja

Skal også bare stille og rolig fortsett på TørkleLua, halvveis på fellinga 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #holstgarncoast #holstsupersoft #tilbudhosholst #deiliggenser #sweater #topplisten #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg

3 kommentarer

Siste innlegg