BARN AV REGNBUEN – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER


Ingvill Freland

 

Tror vel egentlig aldri at Regnbuen går av moten, ikkje i strikkeverden i allefall! Hva med en skikkelig herlig genser til Høsten i disse magiske fargene!?? Extra PLUSS for disse oppskriftene er at genseren strikke spå en GØYAL måte 🙂 Så mye mer enn en “bare” en genser liksom 🙂
Den over her er strikket i Finull

 

 

REGNBUEN
Bildet over
Str 1–> 8 år

 

 

 

 

 

 


 


Ingvill Freland
 

Denne falt eg for!! Strikkes i PT2

 

ØNSKER
Str 2–> 8 år

 

 

 

 

 

 

 



Ingvill Freland

 

Denne er deilig myk i Kureyon Noro

 

MAGI
Str 2–> 8 år

 

 

 

* * * *

JuHuuuu ENDELIG begynner eg å føle meg “Hjemme” her i den “nye” stua som ikkje får lov
å inneholde Strikkekaos haha Som du vet så svippet eg innom Søstrene Grene i går og der hadde de heldigvis mer igjen av de svarte koffertene. Eg snappet med meg 2 stykker, en til Dubbedittene mine som eg trenger å ha rundt meg og en litt mindre som eg har tobakken i 🙂 Ja eg ruller ser du og trenger både en boks filter og rullemaskin 🙂 Greit å kamuflere det litt for så å skyve det rett under sofaen 🙂
Funker for meg og Ali er fornøyd med KUN 1 (Stor) Kurv i stua hihi

Herlig med ferie og sløve dager! Ali surrer på kjøkkenet og sier han skal lage noe godt til middag,
eg skimtet en stor fersk kylling på benken i dag så dette lover godt 🙂 Lett middag heldigvis!
Ellers føler eg på kroppen at det var en lang dag på beina i går så lite skal gjøres mer nå i dag fra min siden! Ja HALLO, eg har jo pakket Dubbeditt-Kofferten, dusjet og raka beina (DEILIG) + rydda bort det daglige rotet som alltid oppstår! Nå skal eg strikke! MÅ seriøst få ferdig det der Tørkle nå slik at eg kan vaske kjolen også og få det pakket inn og overlevert 🙂

Ut over det så starter det en NY serie på Tv2 i kveld, “Welcome to Karma Hospital”
eller noe sånn heter den, tenkte eg skulle sjekke den ut og se hva det er!
Hvis ikkje kommer eg bare til å fortsette med min serie på Netflix 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN ETTERMIDAG

Go`klem fra ei Avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #norskstrikkeoppskrift #regnbue #regnbuestrikke #finull #pt2 #topplisten #toppblogg #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #ingvillfreland #magi #ønske

2 kommentarer

Siste innlegg