HELE MIN MAGISKE STRIKKETURNUS – DEL 1


Ok, nå skal eg virkelig til pers og alle mine prosjekt fra inderst til ytterste krok skal blottlegges!
Fikk en skikkelig KOSELIG mail fra TanteKaramellen (Fast leser) i morges og hun hadde et ønske om å få se HELE TurnusSystemet mitt!!! Snakk om å våknet kjapt en tidlig lørdag morgen! hehe

Men, nå liker eg jo å bli utfordret så eg tok den like godt på strak arm, etter en liten Tillatelse av han Ali HAHA Ja eg måtte bare gardere meg at han overtok kjøkkenet og matlagingen når me kom hjem etter en kjapp shoppetur slik at eg kunne fylle opp stua med ALLE kurvene min! Han bare lo og sa:“Kjør på!”

Så nå er ALT blottlagt for han også! MoHaaaa

 

Det var LITT av en jobb altså, FYTT I KATTA! Ja eg var så svett etterpå at eg stimte rett i dusjen når det siste bildet ble tatt! Det er totalt 39 bilder og derfor måtte eg fordele det på 2 innlegg!
Dette innlegget er Del 1 og Del 2 kommer ganske straks! Bare følg! Denne jobben tok tid,
ikkje bare å ta bildene, men også å lage innleggene. Etter beste evne skal eg også prøve å få legge til alle linkene til prosjektene mine, ja linker til oppskriftene på alt 🙂

 

Linken er det som blir feit skrift under hvert bilde, Ok?
 

Dette er altså ALLE TurnusGruppene mine! Hvert TurnusGruppe inneholder ca 5 prosjekt
Dvs de FØRSTE 5 bildene her er den Gruppen eg nå har i stua og strikker på hver dag 🙂
Har ikkje så mye å ferdigstille i denne Gruppa så snart er det inn med ei ny Gruppe 🙂
Herlig Galskap ikkje sant!?? *Hjertelig latter*

 

Men ok, da starter me!

Det aller første bildet er det eg strikker på nå i dag! GRANKVIST – Designet av Pinneguri.
Den rosa er til Alma Sofie og den Petrolfarga er til han Trym 🙂

 

 

COLORIZE  av Lone Arnsted -Gratis og norskoppskrift

 

 


ROMPEVARMER av Vanja Blix Langsrud. Eg strikker den med lange ben.

 

 




STILL LIGHT
av Veera Valimaki. Denne kaller eg for HonningKrukka. Har akkurat satt lommene på tråd og venter nytt garn neste uke

 


HANESKJELL KJOLE av Strikketanten. Skal bare vaske kjolen og feste tråden på TørkleLua (Oppskriften på sistnevnte er min og den kommer snart på bloggen)

Ååååå denne kurven er HIMMELSK! Opp i her bor alt Holst SuperSoft garnet! + 2 påbegynte tepper, det ene er PERSIAN DREAMS og det andre husker eg ikkje helt hvor ligger på PC`en

 


Dette er KluteKofferten hvor eg har alle klutene eg har strikket i Bitta sin Klutealong

 


Dette er en helt NY kurv med et prosjekt som ikkje er på begynt! Det skal forhåpentligvis bli et STOR Harry Potter teppe, ja du kan jo se det ene diagrammet her på bildet! *ANGST!*

 


DETTE teppet fra Drops Design

 

 


WIOLA av Kristin Wiola Ødegård

Denne har eg strikker hele 2 ganger! Først etter oppskriften og da ble den helt feil på meg, RAKK OPP, snuppe oppskriften og denne har eg strikekt Top/ Down! Sitter som et skudde!

 

 


DETTE teppet fra Drops Design

 


Egentlig et helt vanlig Domino Teppe bare at du feller 2 forskjellige
veier og setter lappene sammen 4 og 4 🙂 

 

 


Nok en STILL LIGHT strikkes i Tynn Alpakka for Drops

 


Divers dukkeklær til Baby Born

 


Et par votter fra Jorid 🙂 Oppskriften finnes i DEN STORE VOTTEBOKA.

 


Blir forhåpendligvis et par JAYWALKER Sokker – GRATIS Oppskrift

 


HEXAGON TEPPE av Lucy og Attic24 (Inkl tutorial) GRATIS

 

 


Denne lua er eg helt BLANK på nå, men den mangler KUN knytesnorer!

 

 


BARNEJAKKEN EIVOR av Pinneguri

Ok, dette var DEL 1, så da kan du bare fortsette til DEL 2——> HER!

 

1 kommentar

Siste innlegg