STILIGSTE HETTEGENSER! WOW! -NORSK OG GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT


Foto:OZ-Verlag

 

Ååååå hekkan heller! Få meg ned på landjorda og la meg sitte på hendene! Søren heller! ARG!
Nå fikk eg eg forsyne meg ET prosjekt til på lista! Ja for denne kan eg ikkje la skli unna altså! WOW! Hette? og DEEE fargene!?? MIDT I BLINKEN på hva eg digger 🙂 Hva med deg?
Lost? Totally?? HAHA
Du er lik meg du!

 

 

 

FIN OG FEMININ HETTEGENSER
Bildet over
Opp til str 44/46 – 140 cm i Hoftevidde
Oppskriften er GRATIS og via linken over kommer du inn på
TusenIdeèr og kan plukke med den oppskriften 🙂

* * * *

Ahaaa SØNDAG, en sløvesen dag! Men jaggu men sann, tror du søren ikkje eg må ned på den søndagsåpne Joker da!?? Var og ordnet siste rest som DibHassan skal ha med på turen
i morgen….MEEEN eg GLEMTE å kjøpe TANNKREM! Omg! Det må han nesten ha med seg så ingen vei utenom….*Litt sånn irritert på meg selv kan du si* Ja for ute plasker det ned…..

Har nesten pakket ferdig til Treningsleiren han skal på og trenger bare å brette noe av det på tørkestativet og putte det i trillekofferten, ja og ordne til litt ting som shampoo, tannkost, deo, dusjsåpe og hårbørste, ja og Voks! Tror det skulle være alt da!? Matpakke til turen lager eg i kwell og så må me nesten komme oss ganske tidlig i seng i kwell da me MÅ GRYyyyytidlig opp! JISES altså!
Kjenner at DET kan blir ganske hardt, spesielt for DibHassan haha Han har nå demontert den indre alarmen sin som i grunnen aldri har funket noe særlig haha

I dag er det også EID, “Høytiden”, eller feiringen av Ramadan (Fasten) så litt kos blir det vel i dag vil eg tro, håper Amira får anledning å komme hjem en tur 🙂 Kanskje eg kan få en Monopol Revange!??
Eg må da for søren klare å VINNE en gang? I allefall unngå å ryke først!

På strikkefronten har eg kun ca 3 cm igjen på bolen av Grankvist og så er eg klar for ermene! Gikk litt tregt med strikkinga i går kwell for eg var såååå utrolig trøtt! Ble en tidlig lørdag på meg gitt 🙂

Eg får ta igjen strikkinga i dag, men først får eg hoppe i nærmeste bukse og svippe ned på Joker jo før jo heller! Dessuten skal det regne og blåse en del i dag så har ellers ingenting ute å gjøre,
men i morgen skal det bli tålig bra så Ali skal skifte bremsene bak 🙂 MÅ får det i orden før me skal kjøre til Stord på fredag 🙂 Satser på at bilen er helt frisk etterpå 🙂 Eg gruer meg litt faktisk! Ja eg HATER virkelig den der Rennfast Tunellen! Den som går under sjøen….Eg får virkelig helt FNATT!

Men du får kose deg og ha en skjønn søndag 🙂

 

 

NYT DEN!

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #patten #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #gratisnorskstrikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #tusenideer #hettegenser #strukturstrikk #hoodie #sweater #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger 

0 kommentarer

Siste innlegg