NYTT STRIKKEPROSJEKT OG KNAPPEDILEMMA


Du trenger ikkje komme så veldig langt på et nytt prosjekt før det første dilemmae`et melder seg! hehe Eller, problem er det da slettes ikkje, det er er bare tankene som svirre om HVA man skal velge og så må man sjekke KnappeGlasset og sitte å prøve litt 🙂 Jo mer knapper jo mer “problem” og jo kjekkere er det 🙂 Eg har altså valgt Bleiebuksa med et par knapper på seg, ja du finner den
HER


Masse FLOTTE og GØYALE knapper finne du HER for en SUPERBILLIG penge!
Skikkelig søte må eg si 🙂


Av og til kan vanlige maskemakører bli litt tykke hvis du strikker i tynt garn og da er
DISSE Nålene perfekte! Koster kun noen kroner og du får MANGE 🙂
Tror eg fikk 2-300 i den posen som dumpet ned i postkassa!  


Kjekke HandMade Knapper finner du HER! Virkelig et MegaFarlig sted å sjekke ut!
Nå når eg var innom for å hente linkene falt eg jo for noe til så det er ENDA
mer knapper på vei i postkassen…HERLIG!

Arg! Tror du søren meg ikkje at Nille var UTSOLGT for den der Bed Hair Shampoo`en!?!?! TYPISK! Men eg fant en annen sånn type frisørshampoo og den lukte veldig godt, skulle visst nok være noe Økologiske greier, men okke som ser eg ut som ei HULDRA! T.o.m selv om eg klippet ganske mye av håret sist og eg kan gå med det løst mens det tørker! GIVE ME A BREAK! hehe

Jaja, får vel svinge innom badet og leke litt med glattetange før eg smeller noen osteSmørbrød
i ovnen- Dagens Middag 🙂 Jepp, Ali er ute av drift og ligger strekk ut med en kombinasjon av migrene/tette bihuler så da lager eg en erstattningsmiddag….eller MAT i allefall 🙂

 


Han kan i allefall ikkje klage for mat har han allerede fått noe mat hehe Jepp, som seg hør og bør ble den aller første Redikken fra terrassen broderlig delt og den smakte HIMMELSK av sommer! Ikkje for kvass i smaken, men helt perfekt 🙂 Nytt frø er stappet i hullet så det er bare velstand på den kanten 🙂 GLEDER meg VILT til Nepene vokser seg store og hvite <3

 

Ser ut for at det muligens blir besøk her senere, mor mi er visst nok også ut av drift så da kommer hun her. Jaja kanskje det kan hjelpe? Krysser fingrene for en fin kwell okke som 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN KWELL

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #norskstrikkeoppskrift #knapper #buttons #ebay #samlemani #topplisten #toppblogg #toppblogger #bleiebukse #miljømerino #knit_o_rama #deiliggarn #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

1 kommentar
    1. Så i min Europris tilbudsavis at de har 2x 750 Ml bed haier produkter til kr 199,- nå. Der var også rød flaske med. Sjekk ut om det er slik på Europris nær deg også.

Siste innlegg