BARSEL GAVE – NYDELIGE TEPPEOPPSKRIFT


Christins from My Sweet Potato 3


Snakk om å sette morgenkaffi`en i halsen! SETT noe sååå søtt?? På bildet over er det 3 lapper som er med på å danne et supersøtt BabyTeppe! Om eg ikkje lager teppe må eg jo ha oppskrifter slik at eg kan lære meg disse lappene! Noe så herlig 🙂 Et slikt teppe i kombinasjon med teddy`en under her så har du jo en råflott Barselgave! Kjenner du noen som venter smått? Ja da er dette noe for deg 🙂 Heldigen den som får et slikt teppe 🙂 Er sikker på at det er utrolig kjekt å hekle også 🙂

 

 

 

 

SLEEP TIGHT TEDDY BEAR BLANKET
Bildet over
30″ X 40″

 

 

 

 

 

 

 


Christins from My Sweet Potato 3

 

 

SLEEP TIGHT TEDDY BEAR
Str 13″ lang

 

 

Hvis du f.eks kjøper oppskriften på både teppe og teddy`en sparer du noen kroner.

* * * *

I går var egentlig planen å få minst 1 time i sola, men i steden for ble det en dag med full utladning hvor eg egentlig burda ha vært i senga, MEN eg forbannet meg på at dagen skulle nytes okke som!
Det gikk ganske bra sånn egentlig! Eg bare lukka øyene litt ved behov, men om sider fikk eg da startet på det NYE prosjektet! JØSS som eg dille og det gikk så treeegt – ene og alene fordi eg bare nøt det! Skal se om eg ikkje klarer å komme meg litt videre nå etterpå så skal eg vise deg 🙂 Sola tar visst nok en pause i dag så det å sitte ute blir nok ikkje aktuelt 🙂 Jaja, skal kose meg eg 🙂

Vet du at eg kunne også i går høste inn grønnsaker fra terrassen og me hadde deilig salat on the side!
Det er virkelig noe eget med det man dyrker selv. Tomater og agurker kjøper me rett bort i gata hos den lokale bonden så alt er meget kortreist hehe Ække det IN da??
 

 

Er nok ikkje så alt for lenge før eg også kan plukke inn litt sukkererter! DET gleder eg meg til altså! Ahaaa litt sånn barndomsminner dette, husker me var ganske stolte da me fikk ei eske med erter for
50 øre og me planta i bøtter og spann hehe Knaska sukkererter sommeren lang 🙂

 

MEN, det som eg GLEDER meg mest til er PynteGresskara om de blir vellykka og de ikkje regne bort…Tenk å kunne dekorer over alt med små fine gresskar i alle farger og fasonger hele høsten? Skikkelig fint, det er det det er 🙂 Har du prøvd det? Eg har gjort det èn gang før og DET var vellykket altså, plukket jo nesten gresskart helt til JUL! Ja eg tulla ikkje ein gang 🙂 Bare sjekk prisen på MiniGresskar i oktober så er eg sikker på at du også planter neste år 🙂

 


Sånn eller kan du si at det begynner å bygge seg opp visse tendenser her rundt Go`stolen og DET kan me slettes ikkje ha noge av! Eg har tenkt å holde løftet mitt til Ali om å IKKJE rota igjen hehe
Ja eg har jo t.o.m fått kofferter til alt små“rotet” mitt hehe

I dag skal eg hente inn 2 kurver som er like og utrolig fine! Ei stor og ei lita, så skal eg fordele slik at det ikkje tyter over kanten. Mulig det da ser litt bedre ut? Men eg tror eg må kjøpe meg en sånn svart koffert til…..klare ikkje lukke den eg har….det vil overhodet ingen ende ta kan du si!

Jaja, tro om eg skal ha meg ein hårvask i dag? Eller om eg bare knyte håret i en HottenTott? Hmmm sistnevnte friste mest, men så e det jo såååå deilig med nyvaska hår! Lukte så deilig og hodet slapper så herlig av 🙂 Ingen spesielle planer heller i dag så egentlig passe det ganske greit…spørsmålet er om eg GIDDE! Ja det er et styr med langt hår, men eg klipper meg ikkje 🙂

Anyway, me får tastas litt senere så får eg se om eg har kommet langt nok
på prosjektet mitt til å starte skrytinga, Ok?


Takk for mange fine melding o.l de siste dagene 🙂
Skikkelig koselig å slå av en trall en gang i blant 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
VIRKELIG GOE DAG

Go`klem fra ei Vibbedille i Bedre form 🙂

#hekle #crochet #pattern #crochetpattern #hekleoppskrift #kortreistegrønnsaker #planteselv #egengrønnsakhage #sukkererter #guleerter
#turnusrot #ryddeistrikkekurvene #strikkekurver #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger
#norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

2 kommentarer

Siste innlegg