LUR SOM EN REV!? – GRATIS OPPSKRIFTER


Spin A Yarn Crochet

 

Ååå du vet meg og Kosedyr!! Eg har både heklet og strikket all mass av kosedyr og det er alltid like gøy, men denne her var jo skikkelig bedårende! Den var liksom så ren og pen om eg kan si det på den måten? Du kan i grunnen hekle den både i bomull og ull alt etter hva du liker best. Det er brukt nål 3,5 og den hekles flatt. Dvs den hekles frem/tilbake i 2 deler og siden hekles den sammen og fylles.
Vil tro at du trenger slettes ikkje være en proff hekler for å fikse ette 🙂 Blir ca 40 cm høy 🙂 

 

RAGDOLL FOX
Bildet over

 

 

 

 

 

 

 



Spin A Yarn Crochet

 

PUDGY PANDA

 

 

 

 

 

 

 



Spin A Yarn Crochet

 

OWL THROW

 

 

 

 

* * * *

Skikkelig sulle dulle lørdag gitt! Tok meg en god time på bade med dusj og leggpleie hehe Mmmm
så deilig, spesielt når man har fått seg nytt utstyr og nå skal eg skryte litt ass:

 

De aller fleste damene kjenner denne og den “vanlige” rosa Shai-høvelen? Det har aldri vært noe særlig billig å kjøpe blader ei heller kjøpe selve høvelen. Man kan kjøpe abonnement og betale annen hver måned, selv er eg IKKJE fan av sånn abonnements greier så da Amira ga meg en ny slik i går
m/ 2 blader ble eg veldig glad og fornøyd. Denne har Gele inni bladet og du trenger KUN påføre litt vann på leggene og sette i gang. Det skummer litt og du blir skikkelig silkemyk!  Deilig Deilig!
MEN, hun har i grunnen gjort et KUPP ser du 🙂 Hun kjøpte denne høvele og 6 blader for KUN 300
og det er neimen ikkje dyrt!

Stedet er nemligen Ebay og hjelpe det meg DER hadde de mye å velge bland!
Penger spart er penger tjent vettu 🙂

Nå får eg heller ikkje bakover sveis på leggene når eg tar på meg tights +
ay Barberskummet i bladene var KOKOS! Mmmm

Sånn ut over det har eg både strikket, ja ca 2 hele striper WOW + sett en film eg egentlig IKKJE skjønte slutten på! HATER sånn! hehe Så der i mot en film her om dagen som var nydelig;
Vann Til Elefantene – Stedet er Netflix

Sånn egentlig vurderer eg en blund på sofaen, men først skal eg prøve å strikke meg gjennom gjespinga og krysse fingrene for en lørdag fortsatt i ro og fred uten noe form for drama 🙂
Har virkelig behov for det 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN ETTERMIDDAG OG KWELL

Go`klem fra ei litt sløv Vibbedille 🙂

#hekle #crochet #patter #freepattern #gratisoppskrifter #gratishekleoppskrifter #kosedyr #fox rev #heklekosedyr #softy #workflat #toppblogg #toppblogger #topplisten #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger 

1 kommentar

Siste innlegg