ET BEDÅRENDE LAM TIL DE SMÅ!


Herrschners/ Noelle Stiles

Du herligalondon så skjønt dette var! Det gikk noen øyeblikk før eg oppdaget at dette var heklet
og ikkje strikket og da ble det bare enda mer spennende! Tenk å kunne trylle sånn som dette med heklenåla!!? Lekker og så bedårende! Me som har hatt små barn vet at tepper er noe man aldri får nok av så det er bare å sette i gang selv om du allerede både har heklet og strikket en del + at slike tepper har en tendens til å vare evig og gode minner er kjekt å ta vare på 🙂

 

Noe eg der i mot sliter litt med her er at både dette teppe og genseren under er heklet i 100% Acryl!
Av flere grunner er ikkje dette noe eg anbefaler så det beste er vel å hekle det i bomull eller ull 🙂 Heklefastheten er 22 sts/ 4″ og det brukes nål nr 4 🙂

 

 

Lullaby Lambie Crochet Afghan
Bildet over

 

 

 

 

 

 

 



Noelle Stiles

 

LAMBIE LOVE BABY SWEATER
Str 0–> 9 mnd

 

 

 

 

* * * *

I dag kom eg meg ganske så tidlig opp! Ja eg våknet litt over 8 av noe eg trodde var alarmen så eg klasket den av og sov litt til. Da eg sto opp kl 9 viste det seg at det var slettes ikkje alarmen som hadde ringt, men det var en samtale som durte i vei litt over 8!! Ikkje bare det, men det var en samtale som eg har ventet på!?!?! Hvor TYPISK er ikkje det da?? En annen ting som kan diskuteres er jo hvor vidt det er “normalt” å få en telefon kl 8!? Vedkomne vet at me både er hjemme + det er ferie hehe
Hadde det ennå været SOL og strandvær, ja da hadde eg nå vært klar for stranda 🙂

Jadda, det plasker ned i dag også så her blir det innekos for alt det er verdt! Eg går ikkje ut BARE for
å gå ut, neida, da surrer eg heller inne med hva enn det måtte være, f.eks strikking! Kanskje ikkje det sunneste forbildet?? haha Har aldri sagt at eg er et forbildet heller, men eg vet at eg har flere positive sider som likevel gjør meg til et forbildet for mange 🙂 Du kan vel si at eg på en måte er “Min egen Lykkesmed”? Ja, det eg gjør, gjør meg glad, og når eg er glad, ja så fungerer eg mye bedre 🙂


Eg trenger ikkje på død og liv karre meg ut i alt slags vær bare fordi det er det “Riktige” å gjøre, ja fordi alle andre gjør det 3 ganger i uka. Men skinner sola og det er fint, ja DA har eg lyst å gå ut, vandre rundt omkring, hvis muligheten til vasse i vannkanten er tilstede gjør eg det fordi eg elsker det 🙂
På grå dager da koser eg meg inne og det er eg glad eg har evnen til 🙂

Startplanene for dagen er å ta seg en dusj og se om det hjelper på ryggen for så å plukke opp strikketøyet og rett og slett bare nyte dagen uansett vær, men eg syns det er synd på alle de fine blomstene ut, ja for de drukner snart! God at det er et håp om litt sol i morgen 🙂
Kos deg du også med enn du måtte holde på med!

Ja du, hva gjør du på en regnværsdag hvis du kan velge?

 

SMIL OG VERDEN
SMILER TILBAKE

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#hekle #crochet #pattern #hekleoppskrift #babyblanket #babyteppe #lam #sau #baby #barneteppe #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten #strikkeblogg #strikkebloggger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

4 kommentarer
    1. Siden du spør – eg går ut daglig uansett. Det funker best for meg. Men – eg skal ikkje prakke det på alle andre – me fungerer forskjellig. Eg ser for øvrig fram til å sjå den tørklelua i bruk – ser liksom ikkje heilt for meg korleis den skal sjå ut. Me får for øvrig kose oss i regnet, og vente på sola som skal kome utpå ettermiddagen.

    2. Sitter mye inne for tiden, da jeg skal operere en fot som er skadet. Men hva gjør vel det når jeg har garn og strikkepinner…… Det blir mye strikking for tida… Men koser meg med det og jeg da…….

    3. gerd: I en slik situasjon er det supert å ha strikkinga! 🙂 Mye derfor eg også sitter å strikker. Hadde gått klask i veggen om ikkje 🙂

      Masse GOD bedring og Lykke til 🙂

Siste innlegg