STRØMPENE SOM FÅR DEG TIL Å DÅNE! -NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER


Line Eriksen

 

Eg har sett mange lekre sokker opp gjennom åra, men disse!??! Disse havner høyt oppe i kategorien på KULE og LEKRE strømper – UTEN tvil! Har lenge tenkt meg inni SokkeBobla, men eg tror det er disse som får meg gjennom “porten” til å bare sette i gang! Alle burde vel hatt slike sokker??
FOR en jobb sier eg bare, men vil tror at Line Eriksen koste
seg underveis for disse var absolutt vellykket!

Sokkene kan f.eks strikkes i Arwetta, et deilig Merino garn som eg absolutt kan anbefale til sokker 🙂

Som så mange andre er Line Eriksen en selvstendig og uavhengig Strikkedesigner og dette håper du respekterer og ikkje deler vilt og hemningsløst av denne type oppskrifter (Eller andre for den slags skyld!). Link i steden for til hvor oppskriftene kan kjøpes – HUSK; Det er Copyright og Rettigheter på alt 🙂

 

 

SCULL CANDY
Bildet over

 

 

 

 

 

 

 



Line Eriksen

 

VINGESLAG

 

 

 

 

 

 


 



Line Eriksen

 

PURR PURR

 

 

* * * *

Tror faktisk den glovarmen dusjen hjalp litt på ryggen, føler ørlite bedre ut når eg reiser meg og beveger meg. Da er det jo håp om at eg kan få ferdig noen flere skap på kjøkkenet 🙂

Eg nyter dagen i myk joggebukse og en alt for stor genser og tjukke sokker, er ikkje mer enn 11 grader ser! Leser at det meldes om en kommende hetebølge over Spania med opp til 46 grader!?!?! OMG! Hva med å sende ca 20 av de gradene litt lengre nord? Ja det er for mye med 46! Blir jo bare sittende å henge over AC da jo!?!? *Minnes svette sommerdager i Beirut* Da vil eg heller ha 11 gr!

Nå har eg KUN 3 økinger igjen på raglan så blir det avdeling til kropp og ermer 🙂 Blir bra dette tror eg! Vurderer om eg skal strikke HETTE på denne? Det er ganske greit sånn med dette designet fordi halskanten strikkes til slutt og da kan eg like godt plukke opp til en hette 🙂 Hadde håpet på en Ebaypakke i posten i dag…..sukk, men neida…..har nemligen bestilt en del sånn PynteKantebånd som eg bla skal bruke på denne jakken ) Tror det blir bra og da hadde det vært fin med litt på hetta 🙂

Er også ganske snart ferdig med sesong 1 av Following og i følge Google har det kommet både 2.
og 3. ses også, noen som vet HVOR eg kan finne de sesongene?? Kanskje Netflix har de??
Må sjekke!

Men OK, kos deg videre uansett vær og NYT ettermiddagen 🙂

ENJOY!

Go`klem fra ei Vibbedille i KoseModus 🙂

#strikk #knit #pattern #norskstrikkeoppskrift #designbylineeriksen #norskdesign #norskstrikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #topplisten #toppblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

2 kommentarer

Siste innlegg