GUNHILD KOFTA – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT


Randi K Design

 

Nå ble eg ganske så stormende forelsket altså! Randi fra Egersund, vel å merke bosatt i det store utland har kommet ut med denne rålekre kofta! Den strikkes i f.eks Finull og PT2 og det er selvfølgelig både engelsk og NORSK oppskrift – Noe for alle altså 🙂 SÅ KJEKT!

Randi har vanvittig mange lekre design, ja det er nesten ikkje den ting hun ikkje designer. Er du f.eks på jakt etter noen spesielt fine votter eller lue, ja DA er hun den rette. Har du ikkje sjekket henne før? HA! Da er det jammen på tide, HER finner du masse flott kan du tro 🙂 Utrolig mye fint til barn også!



Randi K Design

 

GUNHILD
Bildene over
Opp til 126 cm rundt brystet

 

 

 

* * * *

JuHuuuu for en fin fin dag! Ryggen er på halv 8, men sola skinner og da driter man i det! Ali har i det siste ryddet en del i garasjen (GJETT om det trengs!) og i dag fylte han opp bilen til randen så hoppe
i gang og kjørte ute til Gjenvinninga på Forus og “swops” så var alt borte! Så flott! For en billig
og velbrukt penge ble me kvitt masse ræl kan du si! Regner med at me kommer til å fylle bilen både 2,3 og 4 ganger til og DA skal det være mulig å få orden på garasjen, kanskje bilen også får plass??

Vel hjemme igjen stupte han i gryten og fikk gang på middagen eg var i åkeren (Les;Terrassen)
og høstet inn masse salat + eg spanderte ei nepe og da ble det også grønnfor til middagen 🙂 

Nevøen vår er i byen på ferie noen dager og han kom også på middag–> KjempeKOS!
Nå er han og DibHassan avgårde! Ut på tur til Ålgård og Outlet 🙂 Spennende!

Ali krøp nettopp under dyna en time eller 2 og eg sitter her og nyter litt ME-TIME 🙂
Er god gang på Fana og eg tror eg strikker denne ferdig uten avbrudd av andre ting! Det er virkelig skikkelig deilig å strikke i Safir og Østlandgarn! Kvaliteten blir skikkelig GOD og veldig godt egnet til jakker så denne gleder eg meg til! Er så spent på de pyntebåndene eg har kjøpt hvordan de blir til!

Skal ta å sette på serien nå mens gutta er ute og når de er tilbake blir det NORSKE jordbær!
Ingen over ingen ved siden, VERDENS beste med andre ord 🙂 

KOS DEG OG HA EN
EVENTYRLIG KWELL

SOLA skinner <3 

Go`klem fra ei meget fornøyd VIbbedille 🙂

#strikk #knit #gunhild #randikdesign #norskdesign #norskstrikkedesign #norskstrikkeoppskrift #norskoppskrift #finull #pt2 #strikkeblogg #strikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

0 kommentarer

Siste innlegg