GIVE AWAY: TRENGER DU FLERE KNAPPER?


Hva med noen nye knapper i samlingen? Alltid kjekt med et stort smil 🙂 Har fått en ny ladning i posten fra Ebay og da deler eg villig med meg slik eg pleier 🙂 Har du strikket deg ei lue, jakke eller andre ting som trenger en liten fargeklatt? Hvorfor ikkje sy på et smil? 

Kan jo aldri få nok knapper og eg kan sitte en stund og bable gjennom knappene mine for å finne den perfekte til det ene prosjektet 🙂 Det er jo det som er gøy, ja å finne det lille extra 🙂


Skriv en kommentar under dette innlegget (Her på bloggen ikkje FB) og bli med i trekningen av
30 koselige knapper som eg sender hjem til deg (De på bildet over)
Man sier da ikkje Nei Takk til noe sånt? hehe

 

Random og eg tar en trekning i morgen kwell siden det er fredag 🙂

* * * *

Mmmm i dag laget Ali ei deilig Indisk Gryte fra bunn og den var bare helt himmelsk! På den annen side kjenner eg at magen min tålte den dårlig! Var nok den sterke Carry`en som fikk dårlig inntog der ja, men men pytt pytt- Godt var det så lenge det varte 🙂

 

Sola skinner og været har søren ikkje vært så verst i dag 🙂 Me har vært ute å ordnet en del smådill som er greit å få unnagjort så nå tar me kwell her i heimen. Eg starter akkurat nå på ses 3 av
“The Following” og eg liker den fortsatt, men nå går det mot slutten etter som eg har skjønt.

På strikkefronten er eg kommet ca 10 cm på vei under armene og eg får det liksom ikkje til å gå fort nok! Føler et sterkt behov for denne jakken og eg tror den blir helt super! Den både kjennes ut og ser ut som eg jakke som kan bli en stor favoritt! GLEDINGS!
 


Ellers ser det ut for at flere leser nattens innlegg med “feil” øyne, ja om eg kan si det sånn, men men noen ganger må man bare innse at det er vanskelig å få frem poenget sitt. Sånn vil det vel alltid være
i denne nettbaserte verden me lever i. Men NEI, eg skriver ikkje om mine venner eller bekjente, men ting eg ser skjer gang på gang. Noen har lettere for å trø andre ned på en vemmelig måte for å kunne heve seg selv og sin mening. Hvordan du vil tolke dette, ja det er jo opp til deg for eg fikk i grunnen si hva eg mente 🙂 Eg vet i allefall i hjertet mitt at eg kunne aldri brukt mennesker på den måten for
å profilere og fremheve meg selv 🙂 Det er eg for stolt for 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE KWELL

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #hekle #sy #knit #crochet #sew #knapper #giveaway #skrivenkommentar #strikkeblogg #strikkeblogger #topplisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #toppblogg #toppblogger #blogglisten

59 kommentarer
    1. Du verden så flotte knapper! Jeg strikket bukse og jakke til ei lita tulle og det hadde.vært kjekt å pynte med slik glede!!
      Ellers følger jeg bloggen din hver dag. Alltid koselig å lese. Min blogg trenger virkelig å oppdateres, så kanskje det blir noen innlegg o dag. Ha en fantastisk kveld!

    2. Oi så flotte knapper, det har vært gøy å pynte med disse.. Strikker mest barneklær for tida. Holder på med genser nå. og har strikka ferdig en jakke som skal broderes mønster på….. Flott blogg, liker innleggene dine. Ønsker deg en flott helg.

    3. Det er alltid noen som “leser” feil og som vil misforstå. Ulempen med å skrive hva man tenker. 😉
      Supersøte knapper. Har masse babytøy jeg skal lage til en liten som kommer i desember så det hadde passet supert å vinne knapper nå. 😊

    4. Tror mine barnebarn hadde satt pris på et strikkeplagg eller flere med slike knapper. ( Har 7 barnebarn i alderen 6 – 12 år, 2 gutter og 5 jenter) 🙂

    5. Gode kvelden. Disse lyste opp etter en arbeidsdag, gjør kvelden lettere😊. Knappene ville jeg brukt til litt forskjellig😎. Hilsen Jorunn

    6. Hei:)De var knallfine, tror de ville passet godt til et prosjekt jeg har i bakhodet 🙂
      Klem fra Hønefoss

    7. Smil til verden, og verden smiler til deg 😀 Apropos innlegget i natt … Vi skal stort sett være snille piker, men greit å ha li spisse albuer hvis noen driver maktmisbruk eller trykker deg ned. En liten dytt og så trekker de seg forhåpentligvis. De fleste vet akkurat hva de holder på med og blir flaue når de blir ferska … Snx etter hvert

    8. Marianne: Ikkje bare deg 🙂 Men hvis du stoler på dine øyne så vil det si at mine kvinnebekjente er undertrykte og svake…? At eg har vært uheldig med mine bekjente? Ikkje undertrykte kvinner i Norge? Mange blir utnyttet hver eneste dag til fordel for at andre skal opp og frem 😉

    9. Herlige knapper! Flott å pynte opp med på en lue eller en osloanorakk i friske farger 😀 Ha en herlig kveld 😎
      Marit

    10. Jeg kan aldri få nok knapper. Og det er ikke det at jeg bruker så mange knapper, men kan sitte i flere timer og sortere dem. Ja, jeg snakker med knappene mine, jeg. Så noen nye ville vært bra!

    11. Fantastiske knapper til å bli i godt humør av! Vil gjerne vinne dem for å lyse opp på plagg til meg sjøl og barnebarnet😄

    12. Jeg blir glad når jeg ser slike glade fargerike knapper. Hadde vært morsomt å få slike i knappesamlinga.:-). God helg til deg og dine.

    13. 😉 Det jeg mener er at jeg ser med mine øyne på verden, og du med dine — det er ok, og ingen av de behøver å stemples som “feil” 😉 Enig med Solveig over her: SMIL til verden og verden smiler igjen ;-))
      ha en god strikkedag!!

    14. Skikkelige fine knapper, hadde vært moro å få de i posten😊ønsker deg en fin dag 😊

    15. Å disse skulle jeg gjerne ha vunnet og satt på sokkene/luene jeg strikker og gir til forskjellige foreninger som igjen sender til folk som har det tøft i livet sitt..

    16. Dette var de gladeste knappene jeg har sett. 🙂
      De hadde passa supert på vinterdressen str. 2 år som jeg har til sommerprosjekt.

    17. Klag ikke under stjernene over mangel på lyse punkter i ditt liv. (Henrik Wergeland). Det er også lov til å lyse opp med en morsom knapp!

    18. Så utrolig fine gladknapper!! Sånne kunne jeg tenkt meg på gladkofta som jeg planlegger i høst! 😍😍
      Ha en fin helg!

    19. Hei. Hadde vært kjekt med et utvalg av knapper. Har 7 oldebarn og strikker en del…kjekt det. 😃

    20. Hei! Flotte knapper som får frem smilet tross for at sommeren lar vente på seg….. Ha en flotters dag !!

    21. Mine nieser elsker knapper og de har en stor krukke med masse forskjellige knapper. Disse hadde passet perfekt i samlingen deres 🙂

    22. Åååå det hadde vært helt topp å vinne, Driver og strikker barneklær nå ,2 stk som venter baby ganske snart 😃😃

    23. Flotte knapper 😀
      Kunne tenkt meg dem, dersom det enda er tid til å slenge seg med 🤓

    24. For noen glade knapper 😀blir skikkelig i godt humør av de 😀😀der👍

Siste innlegg