SVETTEN RANT I DAG GITT!

Wow! For en dag må eg si! Snakk om at sommer tok oss med en BRAK! Eg har fått sittet ute, ja eg satt vel 1,5 time og var fornøyd med at eg KJENTE at sola hadde vært på besøk, da ble det litt huslige syssler før eg tok en KALD dusj og fikk på meg myke klær over en hud som var mettet av sola! Jammen får man skikkelig god farge av så liten tid i sola MED Faktor!

Noen andre som satte pris på sola var BLOMSTENE! Å du milde måne som de har koste seg!
Ja ta bare en titt f.eks på Georginene over her! WOW sier eg bare! De strutter jo!


Denne Hortensian var Burgunder da eg satte den ut i fjor, nå er den jo rett og slett VAKKER!


Alle disse blomstene var SMÅ da eg kjøpte de, nå er det rett før de kryper ut av krukka 🙂


Denne ble jo totalt vraket for ca 1 mnd siden da naboen over høytrykkspylte terrassen sin
og sendte sorpa ned til oss! Nå strutter den også 🙂


Sukkerertene skjøt virkelig i været i dag!


Disse kurvene har stått fullstendig Urørte! Får se om eg får koset meg litt nå etterpå, minuset er at man blir så beduggen om kwellen når man har vært i sola, men fytte det er deilig å kjenne at sola
har grillet meg litt – TRENGTE det!

 

Da eg var ferdig i sola kom ei annen SOL, nemligen Amira! Hun gikk for litt siden og me har STORKOSET oss! Spist deilig deilig middag som Ali digget til, ja han sto inne å bakte arabiske brød t.o.m! Amira og eg har spilt masse kort og ENDELIG fikk eg min hevn for alle tapene
eg har lidd i Monopol! MoHaaaa

 

I dag klarte eg å si bastant NEI da noen prøvde å bryte inn i idyllen! Nok er nok, nok en gang!
Give me a break sier eg bare 🙂 I morgen skal det bli litt regn på kwellen

Amira og eg var også på Gårdsutsalget her i Tananger å handlet masse god grønnsaker!

 


Åååå de har STOOORE Shakere med GULE plommetomater! HIMMELSKE og skikkelig SNOP!
Nå skal eg sitte her med skåla, knaske og kose meg 🙂

Tar gjerne en reprise på dagen i dag ja 🙂
Må virkelig NYTE slike dager når me har sjansen 🙂
DIGGER det!

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT DEILIG KWELL
OG EG GOD NATT!

Go`klem fra ei Vibbedille som stråler 🙂

#sommer #lykke #energi #sommerlykke #solbrun #varme #hotsummer #tomater #sommerblomster

3 kommentarer

Siste innlegg