NUSSELIG OG SØTT TIL DE MINSTE – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT


Yarnspiration

Hvem liker vel ikkje å strikke LEKER!?? Åååå det er jo så koselig! I allefall når de er så søte som disse sjiraffene <3 Eg fikk jo akutt lyst på en i hver eneste farge, ser du at de er stripete???
Ahaaa kan neppe bli bedre enn det tror eg 🙂 Supre som en liten Barsel Gave!
La barnet få en venn for livet sier bare eg!

 

 

KNIT ZEBRA TOY
Bildet over
30 cm lang

 

 

 

 

 

 


 


Yarnspiration

 

I`m A HOOT HAT
Str 6 mnd–> 24 mnd

 

 

 

 

* * * *

Ok, denne dagen er for lengst sparket i gang, ja eg har både stelt meg, strikket, funnet en ny serie (O`la la la) vært en tur på Joker og lekt følgebil for Ali hehe

Jepp, mye var allerede gjort da han Ali kom sigende ut av senga, men da satte eg i gang med å RISTE soverommet, bretta klær, vaske klær og henge opp klær. Var visst nok til å sette opp giret til Ali, for før eg fikk snudd meg var han i arbeidsklærene og me satt i hver vår bil 🙂 Dagen var kommet for å sette den i stand og få den solgt! rett å slett! Nei nei, me skal ikkje reparere den, men shaine den litt opp bare som å vaske, rydde og støvsuge, men FØRST måtte den ha bensin hihi Derfor kjørte eg bak Ali ned til stasjonen i tilfelle stopp hehe Kom oss både ned og opp med kun et par stopp, ja den tar seg en pause når den ønsker ser du. Nå står den her ute å skinner og venter på en ny og nevenyttig eier 🙂

Men tilbake til noe viktig, nemlig serien eg har startet på; OZARK! Snakk om å kjenne spenningen kille i magen – DIGGER det 🙂 Håper bare serien holder seg opp og ikkja dale!? Nyter den i allefall 🙂

Nå er eg i grunnen i havn med det som eg skulle gjøre i dag selv om det er lørdag,
så da kan eg virkelig sitte å kose meg. Skal må bare vann Kaktusene mine først 🙂 

KOS DEG MASSE!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#knit #strikk #patter #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #kosedyr #toy #barselgave #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg