ALT KAN DA HEKLES!


Aoibhe Ni

 

Kan i grunnen ikkje huske OM eg i det hele tatt har heklet et klesplagg? Ja bortsett fra en poncho for
X antall år siden….Kommer liksom ikkje helt på at DET går ann! Forbinder hekling mer med lapper, duker og tepper, noe eg har gjort veldig mye av kan du si 🙂 Må jo si at eg falt litt for denne Hoodien!
Ja du kjenner jo hetter og meg, litt svak der + det hadde vært kjekt å lært litt mer sånn strukturhekling 🙂 Spennende syns eg 🙂 

 

 

 

RENANAREE
Bildet over
Opp til str 54″/ altså 137 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 



Aoibhe Ni

 

Planer om å besøke Besta ut i skogen snart? Ja da har du Cap`en din her 🙂 Syns den var lekker eg
og på en flott høstdag tror eg ikkje denne blir dum! Hadde nok muligens ikkje valgt rød da, ja eg kunne jo risikert å blitt Headhunta av Rog.Teater til høstens forestilling, men DET har eg ikkje tid til for eg har masse eg skal strikke da ser du….muligens dumt, men det er nå det eg velger *ler*

 

Denne kan du f.eks hekle i Nepal og etter hva ryktene sier så er det visst nok salg på litt Dropsgarn rundt omkring 🙂 Ja som HER f.eks 🙂 Cascade ECO+ er også et supert garn, anbefaler det på det varmeste fordi det er lettere en Nepal, du finner det HER!

 

 

RUADH
One Size

 

 

 

 

* * * *

Jadda, RyddeSjauen Del 2 fortsetter ToDay! Me skal straks ned på Jernia å få i hus 2-3 tørkestativ slik at VaskeMARATONET kan starte ! Here we go! Værmessig ser det ut for at me er heldig i dag, jepp, det er bare å laine opp stativene ute på terrassen så tørket det på en blunk! *Optimist* Kanskje me kan rydde litt plass i skapene til alt som trenger plass?? Litt av en Dominoeffekt all denne galskapen har!
Eg må bare prøve å SEEEE at der fremme en dag så er me i mål 🙂 I mens får me bare stå på et par timer hver dag så kommer me i mål. 

 

Eg har nå i allefall kjøpt meg en PREMIE, jaja, litt sånn på forskudd hehe Ikkje for at eg kan gjøre så mye med den ennå, men premien blir å strikke DENNE SKJØNNE! Til helga kanskje??
Drømmer om at eg virkelig skal meske meg med Holst Supersoft ser du! Ahaaa hadde ikkje DET blitt deilig tror du?? Eg har en del farger som eg har mye av + en del sånne koner på 500 gr, så nei, det skal da slettes ikkje stå på garnet MoHaaa Frister litt med
DETTE GARNET da! Får se 🙂
Trenger KUN 3 nøster til størrelsen eg skal strikke i så det blir da slettes ingen formue 🙂 Hadde vært skikkelig herlig siden dette er deilig myk merino 🙂 Hmm en EXTRA premie kanskje?? Woop Woop!
Ja hallemin, Ali fikk ei DIGER sag i helga….meg då?? haha

Anyway, nå får eg jo se OM eg har sjans til å finne ei truse og ei bukse i det herlige kaoset her,
hvis ikkje kan man fort ende opp både truse/bukseløs! JuHuuu
 

 

KOS DEG OG HA EN
GLIMRENDE DAG DU OGSÅ!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#knit #crochet #strikk #hekle #hoodie #heklestruktur #ankersdress #petiteknit #knittingforolivesmerino #holstsupersoft #ryddesjau #pattern #hekleoppskrifter #strikkeoppskrift #norskdesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgestørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger #barneklær #strikktilbarn #cap #heklegensermedhette

0 kommentarer

Siste innlegg