SPENNENDE DESIGNER I DISTRIKTET – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER


Helle Slente Design

 

Har virkelig falt for Helle Slente sine design, ja du er nødt til å sjekke det ut! Vettu hva det beste er?? Hun holder hus ikkje så langt her i fra! Juhuuu så da kan eg skryte av å ha en så flott og flink designer
i nærheten. Sjalet over er virkelig noe eg kunne tenkt meg i samlingen min som bor i en kurv
ute i gangen 🙂 Det strikkes i Merino og Tynn alpakka – absolutt i min gate, ja og da har eg ikkje nevnt fargene ennå! Dette er så til DE grader MINE farger så eg er nok nødt til å få dette på pinnene innen kort tid! Tynn alpakka har eg i alle disse fargene + eg har Wollmeise som da er tynn Merino i disse fargene, lider med andre ord absolutt ingen nød!

 


 

BITS & PIECES SJAL
Bildet over
One Size

 

 

 

 

 

 

 


Helle Slente Design

 

Dette sjalet er bare LEKKERT!

 

 

LACELOVER
Str 216 cm X 82 cm

 

 

 

 

 

 

 

 


Helle Slente Design

 

Dette er også et sjal eg kunne tenkt meg ja, det er jo faktisk både tøft, lekkert og morsomt 🙂

 

ADVENTURE  EVENTYR SJAL
Str 195 cm X 55 cm

 

 

 

 

* * * *

I dag har det virkelig vært en sløv dag! Det har regnet i MENGDER, ja bøtter og spann og sånt blir man virkelig sløv av så eg dorma helt bort på sofaen et par timer og våknet til ferdig middag 🙂 Luksus 🙂

Amira har også vært her og i dag var det hun som gruset meg i kortspill! WHAT!?? Nei vettu hva,
eg tror slettes ikkje eg var våken når det skjedde! Skal ikkje skje igjen, det vet eg! Har fått strikket en del også og nå er det slutt på økingene, bare et lite stykke til nå så skal eg starte felling og da er eg straks ferdig med hetta! Volà 🙂 Ser virkelig frem til å ta på meg denne jakken altså 🙂

Tenker som det virkelig KNAKER hva angår lommer! Hvis du har en kul eller morsom, ja fin og flott kan det også være, måte å lage UtenPåLommer så vis meg mer enn gjerne 🙂 DET hadde eg satt pris på! Egentlig kunne eg tenkt meg lommer med en skrå inngang, men er DET mulig på en ferdig strikke jakke?? I tilfellet hvordan? Er åpen for det meste 🙂

Men ok, eg er fullstendig klar for en fin søndags kwell med strikking og det som følger med 🙂
Håper dagen din også har vært fint? Ser jo på SnapChat at NOEN her i landet har noe som ligner veldig på sommer, men eg skal virkelig love deg at det er IKKJE her 🙂
Hvis du vil joine meg på Snap så heter eg overraskende nok Vibbedille der også 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE KWELL

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrifter #norskstrikkeoppskrift #helleslentedesign #fantastiskesjal #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten

5 kommentarer
    1. Ja Helle er en fantastisk designer. Jeg har strikket flere av hennes sjal og <3 de

    2. Lommeforslag: kva med å strikka “college”- lommer som på hettegenser m/glidelås. Sidan eg er lite glad i montering, hadde eg nok plukka opp maskene rett opp av jakka. Då er det lett å få stripene til å stemma også. Og så trur eg i-cord felling i åpningskampen hadde vore fint!

    3. Uff, hersens retteprogram! Skreiv lommeåpning, og det blei retta til “åpningskamp”!!! Lure på kva som skjer når eg poste denna…

Siste innlegg