KLAR FOR ABC OG SKOLESTART? -NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Line Eriksen

 

Tiden er absolutt inne for å kjøpe inn nye skolesaker som matboks, drikkeflaske, sekk, penal, blyanter etc + å starte på Høstens NYE Lue og tilbehørs forsyning! Ja det er bare å komme i gang for om 1 mnd er det allerede september og trærene ute begynner å bli nakne og morningene kaldere 🙂
Høster er definitivt MIN favorittårstid og ingenting er bedre enn å dra favorittlua godt nedover
ørene og gå ut å nyte den kjølige høstluften 🙂

 

Dette må jo virkelig være lua og vottene som er perfekt for en ivrig 1.klassing!
Eller hva med en engasjert lærer?


Settet er strikket i
Karisma fra Drops – Er sikker på at du har passende garn liggende i en kurv så det er bare å sette i gang enten du strikker til egne barn, tantebarn, vennebarn eller barnebarn. Me har en liten, sorry, stor gutt som starter på skolen denne måneden så kanskje eg burde strikket dette til han?
Ja i allefall lua!

 

 

 

Line Eriksen

 

 

ALFABET SETTET
Bildene over
Norsk Oppskrift
Str Barn og Voksen

 

 

 

 

* * * *

I går gikk eg tidlig å la meg, eller tidligere enn det eg pleier og det gjorde godt med noen extra timer på øyet 🙂 Kwellen i går gikk fullstendig i slow-motion etter et par timer under dyna. Eg var sååå sliten, ja eg har vanskelig for å beskrive det og eg håper dagen i dag blir bedre. Uansett hva eg skal gjøre så skal eg i allefall ta det med ro! Noe eg virkelig har lyst til å er surre litt i kjøkkenskapene 🙂 Det er ikkje så tungt, men der i mot gøy! Mimre litt over hver en kopp og gi den en god grunn til å bli 🙂
Håper det er plass nok til systemet eg tenker på, det bør det være etter alt det me har kastet!

 

Ali skal rydde ut av de andre høye skapene for der MÅ me få plass til alle fat o.l – er så lei av at det står på kjøkkenstolene pga plassmangel….Får nok kaste litt så blir det plass 🙂

 

Ble ikkje helt ferdig med hetta i går, men i dag blir den ferdig! Det er eg sikker på! Skal ikkje jobbe så mye i heimen i dag, men målet er å få ferdig noen kjøkkenskap og kanskje brette de 3 stativene
i gangen som har stått siden lørdag…Har ikkje tenkt å ha reprise på gårsdagen nei! Fysj av meg!
Lenge siden eg har hatt en så vond og dum dag, nei, eg må nok ta MER hensyn til meg selv og bruke energien på meg selv og oss her hjemme! Er jo ingen andre som gi meg deres energi så hvorfor skal eg bare gi bort min liksom?? Men, eg har blitt flinkere til å si nei, der i mot blir mitt Nei veldig dårlig mottatt og da har det liksom ingen mening likevel..Skjønner?

Men du og dere altså! Eg må virkelig Takke for mange fine kommentarer og meldinger i går, satt å leste de før eg la meg og eg setter stor pris på det 🙂 Det er jo en av grunnen for at eg i det hele orker
å blogge! Ja for du og dere gir meg lysten til å gjøre det 🙂 Ja eg koser meg virkelig 🙂

Nå skal eg rusle stille og rolig litt rundt omkring og gjøre litt, eg starter med klærene i gangen siden han Ali sover ennå så kan eg heller klirre og bråke i skapene etterpå hehe

Det er i det minste lovet perioder med sol i dag,
mellom regnbygene 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIG DAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #lineeriksen #abcsettet #abclua #abcvotter #lueogvotter #ull #karisma #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten #bloggurat

3 kommentarer
    1. halloen der i gården..morsomt at ddu kommer med lueoppskr. i dag..jeg tenker akkurat det samme..har 11 barnebarn, så nå må jeg igang..skla bare strikker ferdig i thaits.
      leser ofte bloggen din..herlig..håper du får bedre dager.. men luene var knall. klemz

Siste innlegg