NYDELIG GENSER I LETTLÒPI – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

Tove Richter

 

Wow for noen farger sier eg bare! Se på den da!!! Her må DU tåle litt for begge disse er strikket i det fantastiske garnet Lett Lòpi og det klør litt ja, har eg kjole i det så eg vet hva eg snakker om.
På den andre siden er det verdt å klø litt for du vil neppe få en varmere genser!

Begge disse selges i Garnpakker med oppskriften, den først kan du der i mot få kjøpt kun oppskriften, du får den tilsendt på mail 🙂

 

 

CECILIA
Bildet over
Opp til 115 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 


 

Tove Richter

Snakk om å få ei Jærstrand på brystet! Lekkert!

 

AMALIE
Opp til 115 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så har du denne staute Jakka her da 🙂 Har ikkje blitt så mye strikking som ønsket denne uka pga rydding, men nå skal eg straks i gang med møster og der etter vrangbord på arm nr 1 🙂
Selv om det er poppet opp et NYTT prosjekt i hodet er det fortsatt veldig gøy å strikke på
denne så eg SKAL gjennomføre 🙂

 

 

 

Sånn ellers har dette vært en fin-fin lørdag 🙂 Eg har strikket en del + startet på en ny serie:
Prison Break! Endelig har eg somlet meg til å se den, har alltid trodd eg ikkje likte den, men enn så lenge liker eg den og det er jo flere gode skuespillere 🙂

 

Ali der i mot har ikkje hatt ro i rompa så han har funnet NYE ting å rydde, vil det noen gang ende?? Vel, når kameraten til DibHassan reiser på tirsdag er planen å TØMME Garnrommet! WRÆL!
Da bruker me bare det lille soverommet til avlastning slik at eg pent og pyntelig kan rydde der inne 🙂 Gleder meg til ETTERPÅ!

Nå er det Taco her i heimen og gutta kom nettopp hjem fra Kvadrat, der besøkte de GameStop
og nye spill er i hus – Kan tydeligvis bli ei LANG natt HAHA

 

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KOSELIGE KWELL

Go`klem fra ei Fornøyd og Glad Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #lettlopi #islandsull #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten #bloggurat

5 kommentarer
    1. Heisann “tante” 😄 Og takk for gode ord om mine design 😄 Superglad for at du likte de 😄 Er både titt og ofte innom bloggen din, knallbra 😄 Tove

    2. Et godt tips forresten for at Lettlopi ikke skal klø er en spesialoppskrift for vask 🙂
      legg plagget 20 min i lunkent vann med ca 0,5 dl hårshampoo (ja du leste rett), og så tilsvarende lenge med like mye balsam. Skyll ut og ha plagget 5 min i sentrifugen på laveste omdreining 🙂 Som ren magi på garnet 🙂
      Tove

    3. Tove Richter: Takk skal du ha 🙂 Knallba tips! EG visste om tipset m balsam når det kommer til krympet ullplagg men nå vet eg hva ge skal teste ut på Let Lopi kjolen min 🙂 Skikkelig herlige design du har 🙂

    4. Hei, skulle gjerne få kjøpt oppskriften til den flotte Cecile genseren. Har du noen tips hvor jeg få tak i den ? Med vennlig hilsen Gro Lill Eckell

    5. Hvis du klikker på CECILIE som står under første bildet (Store bokstaver) kommer du direkte der hvor den kan kjøpes 🙂

Siste innlegg