MORSOMME JULEGAVER – GRATIS OPPSKRIFT

Jennifer Smit

 

Ja tenk du, om 4 mnd i dag har me allerede åpnet 6 gaver i Julekalenderen!! Da bør du også ha stålkontroll på gavene som skal under treet Ho Ho Ho


Altså, det er på høy tid at du i det minste planlegger Julegavene og det kan eg GODT hjelpe deg med, ja, for hva med et par skikkelig festlige Go`sokker eller tøfler til ho Bestmor? Ja eller hun halvgalne tanta di? Hadde i det vært morsomt?? Dessverre har eg INGEN bestemor som eg kan glede med et par morsomme tøfler, men eg har et par GrandTante Barn som eg kan strikke/hekle noe kjekt til og det tror eg beint fram at eg skal gjøre i år 🙂 Neste måned har 2 av dem bursdag og gavene er
neeesten klare, bare litt armer igjen å strikke der 🙂

Men altså! Eg er sikker på du har noen som du kan kle opp i et par Minion!?? haha
Hva med han FAR sjøl da? Kan tippe at disse er skikkelig morsomme å hekle + at eg vet du har passende garn så det bare å kaste seg rundt! Ja du kan jo f.eks legge et par i Kalenderen til venninna di? Det hadde hun nok satt stor pris på 🙂 Vet eg hadde 🙂

 

 

MINION BOOTIES
Bildet over
Dame & Herre
GRATIS Hekleoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jennifer Smit

 

SHELLY THE SHEEP
Str 38 –> 41

 

 

 

 

* * * *

Ok, NÅ altså! haha Fast rituale når eg klikker på Pc`en er å sjekke ut nyheten OG været! I dag er det RØD Trekant over Rogaland – Advarsel på MYE regn! Er det ikkje snart tomt!?? I går satte eg MiniGresskarene under benken på terrassen for eg er virkelig redd for de! Vil så gjerne at de blir vellykket slik at me har masse fint å pynte med ut over høsten 🙂 Hvis dette været fortsetter stor lengre vurderer eg å ta de inn? Er det lurt tro, eller vil de aller helst være ute? Noen som vet? Eller, eg kan kanskje sette de ute ved inngangen, ja under trappa der får de sikker bedre ly 🙂

Pga været og veldig lite planer utenom å strikke så vil eg TRO at eg med litt innsats får ferdig arm
Nr 1 i dag! Fult mulig siden eg nå er klar for å starte på mønsteret og der etter en aldri så liten
(litt lang!) vrangbord – burde gå fint det på en fin-fint søndag vel?? Enn så lenge har eg nesten fortrengt tankene om “Høstruta” ja hvis man ser bort fra “FargePlanleggingsTanker” hihi
Åååå den er så lekker slik eg ser den for meg kan du tro! Ja for som du gjerne husker så startet eg på ei Ullbukse for en stund siden, ja i Kauni vettu….? Eg var jo på jakt etter en overdel til den så hvorfor ikkje ei “Høstrute” som kan matche?? Å NEI! Nå begynner eg igjen! Etter FanaJakken MÅ eg jo få ferdig Grankvist nr 2 og der etter skal HonningKrukke Still Lighten få armer! DET er planen!

Hva som skjer etter det har ingen kontroll over……HELDIGVIS!
Men du? Finn på noe skikkelig KOoOS i dag! Spesielt hvis været tillater deg å sitte under et pledd
og bare nyte lydene på ruta og røskinga i husveggene 🙂 DEILIG! Det finnes da ikkje dårlig vær??
Neida, KUN dårlig HUMØR 🙂 Eg koser meg uansett vær 🙂

Planen før eg rigge meg til i Go`stolen er å steike en aldri så liten stabel med pannekaker til gutta!
Det blir nok guddi guddi når de etter hvert våkner til 🙂 

 

 


KOS DEG OG HA EN
HELMAX SØNDAG 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #hekle #knit #crochet #pattern #freepattern #gratishekleoppskrift #booties #miniontøfler #sheepybooties #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #toppblogg #toppblogger #topplisten #blogglisten #bloggurat

4 kommentarer
    1. Her i huset strikkes kluter i dag, nr 3 og 4 i kluteallongen til Bitta. ..og så ser vi VM i friidett på TV.
      Skiftende regn og sol, men det kan vi ikke gjøre noe med.
      Stadig nye fristelser dukker opp i gruppene, så en vet jo aldri hva nytt en starter på. Skal ut og kjøpe kontrastfarger til petrolfarget Nancykofte i morgen…. Skal strikke ei babylue, strikker sokker og har.påbegynte votter liggende. Joda masse planer og får nok starte turnusstrikk jeg også!! Ha en fin søndag!

    2. ullbukser er bra for oss som “verker” litt..har nå strikkeet 3 til meg..eeet får holde.strkket i flerfarvet garn Magi..lurer på åssen deen blir i vask. kjenner ikke garnet,,så jeg kikker på dine forslag til topper..du er så god på dettte. koser meeg på siden din.

    3. Anne Elise: Eg hadde planer om å strikke de klutene eg også, har egen kofert med PetuniaGarn og Bitta sine kluter, men fant ikkje tiden i år. Klutene er der i mot lagret og SKAL strikkes…. etter hvert 🙂

      Kos deg du også 🙂

    4. Anonym: Misunner deg de buksene! Eg DRØMMER om strikke ullbukse og har kommet nesten til låret på ben nr 1 🙂 Godt å ha mange planer 🙂

Siste innlegg