BOKBIND: MARERITTET ER LIKE RUNDT HJØRNET!


Bare for å ta det først som sist, dette er ikkje et Sponset innlegg, eg har betalt alle bokbinda selv. GODE TIPS der i mot er viktige å gi og derfor må eg bare si at Nille nå har fått inn ALLMASS av disse lettvinte herlighetene! I fjor var eg for sent ute og fikk KUN 1!!!! Eg bannet meg gjennom den ene rullen med miljøpapir etter den andre og hadde mer tape i håret til slutt enn på bøkene…..etter et par uker så ikkje bøkene til DibHassan ut! Det revner og sprakk fordi EG ikkje kan legge bind
skikkelig på de tjukke lesebøkene!!

 

I år der i mot skal det går som en LEK, ja DibHassan skal jammen få gjøre det selv 🙂

 

 

Er du Medlem på Nille bør du virkelig skynte deg! Ordinær pris var…ehee…31,- eller 34,-  pr stk, men som Medlem betaler du KUN 15,- kr stk! Det betaler eg med GLEDE for å slippe alle de grusomme timene med alle rullene, saks og tape på gulvet! SPAR MEG! Eg har da viktigere ting å bruke tiden min på, ja som å strikke f.eks 🙂 Kanskje eg burde ha strikket Bokbind!?!? Haha 

Men ok altså, måtte bare innom med dette GODE Tipset for eg ble så GLAD at eg endelig kunne stå
å velge akkurat de eg ville ha og ikkje som i fjor da det bare hang igjen 1……
kjedelig spygrønt som ingen ville ha hehe

Nå har eg vært på posten, sendt pakker, vært altså på Nille å surret og nå blir det strikking til me skal ut å kjøpe GARNHYLLENE mine!! Ali er i gang med å DEMONTERE de gamle lagerhyllene 🙂

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE DAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei KjempeGlad Vibbedille 🙂

#skolestart #bokbind #tekstilbokbind #nille #lettvint #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #bloggurat #bloggglisten

4 kommentarer

Siste innlegg