DETTE KAN DU FÅ GRATIS FRA GARNROMMET MITT :)

Eg har på store papposer med diverse oppskrifter, her finnes Gjesdal, Pt, Sandnes, Diverse Strikkeblader ALT MULIG!! Bor du i omegn rundt meg kan du komme å hente disse GRATIS, men da tar du med deg alt og evn kaster det du ikkje vil ha. Skal eg sende de (ALLE!) koster det 350,- kr
(Dette er inkl 285,- i frakt) Alle heftene veier 17 kilo derav fraktprisen.

La meg si: Første mann til mølla får jammen mange skatter!


44 FLOTTE ubrukte bøker kunne veldig gjerne tenkt seg et nytt hjem! Sier som over; Bor du i omegn kan du hente alle sammen helt GRATIS! Eg orker ikkje sende de en og en ei heller sende alle!
Orker retten og sletten ikkje jobben med å bære de ned 3 etg og få de inn på posten.

Får eg ikkje noe respons i løpet av helga leveres/hentes alt til/av Fretex 🙂

Her blir det hyller ser du! Nå er en 2X4 satt opp på den andre så nå har eg 24 hyller her
og MER skal inn! I tastende stund monterer Ali opp noen speil hehe

Ok, var bare det eg ville, send meg en mail på [email protected]
om det er noe du vil ha!

Go`klem fra ei Gavmild Vibbedille hehe

 

6 kommentarer
    1. Hei. Hadde jeg bodd nærmere deg skulle jeg tatt meg en tur og fått noen av de bladene dine, men nå bor jeg like utenfor Ålesund så jeg tror det blir litt langt. Men jeg såg noen gjesdal som jeg kunne tenkt meg da jeg holder på med kunststrikking. Ellers så var det mye fine strikke oppskrifter. Kunne du plukket ut det som har kunststrikk og slik at det blir mellom 10-15 blad så betaler jeg selvsagt porto.
      Du har så mye fint på siden din og på forumet du har laget.
      Mvh Randi Rissmann Holen.

    2. Heisan. Sååå mye bra. Jeg elsker alt som hsr med nisser og jul å gjøre, men bor i usa så det blir vanskelig, det er flere magasiner jeg kunne tenke meg, men har du en løsning kanskje? Du legger ut sååå mye fine oppskrifter hele tiden og, følger med deg hele tiden. Har du et forslag la meg få vite det, jeg kan jo bruke kort kanskje,
      Venter spent på svar!
      Anne Lise

    3. Hei
      Jeg arver gjerne alt. Bor på andre sida av Hafrsfjordsbrua, så jeg er i nærområdet.
      Hilsen Sigfrid

    4. Alt ble gitt bort 10 min etter at eg postet innlegget på FB. Men følg med for det kommer nok sikkert mer etter hvert 😊 sikkert litt garn etter hvert 😀

    5. Wow, så utrolig flott romet ditt blir. Og så gøy å se på Facebook siden at du inspirerer andre til å starte opp også.

    6. Birkus: Ja nå er det på tide at garnet mitt får det slik det fortjener, så det blir nok litt vanskelig valg frem over hehe Men har fått kontakt med ei kjekk dame som jobber i barnehage så hun skal nå glede alle ungene med masse flotte bøker og senere med masse garn fra meg 🙂 Det føles så bra! 🙂

      Ja rydding er smittsomt hehe

Siste innlegg