SØTE SMÅ TING ALLE BABYER TRENGER

Charlotte Kaae

 

Søteste Charlotte har designet de skjønneste siklesmekkene som man virkelig bare MÅ/BØR strikke til den nærmeste babyen du har! Ikkje bare èn, men èn i hver eneste farge! Jepp, den bør jo så absolutt matche alle antrekk! Da Amira var liten hadde hun en Smokk i ALLE farger f.eks!
Akkurat som seg hør og bør for en liten hjerteknuser 🙂

 

Smekka strikkes i det garnet du ønsker og du kan også på den måten regulere størrelsen på smekka
Et skikkelig KOoOSELIG strikketøy sånn on the side
<3

 

 

 

SAVLESMÆK
Bildet over
Dansk Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 

 


 

PetiteKnit

 

Foruten skjønne smekker trenger også en baby myke og gode vaskekluter og det blir brukt noen kluter HVER eneste dag så bare kaste deg rundt og få en på pinnen. Designeren har strikket dem i Mandarin Petit, et bomullsgarn selv eg syns er herlig + de finnes i så mange herlige farger <3 *Love*

 

 

 

A FRIENDLY FACE CLOTH
Onesize
Dansk Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PetiteKnit

 

En helt enkel, men like vel deilig smekke! *Elsker riller*

 

 

SIGGE`S BIB
Danske Oppskrift

Noen av hver av disse 3 designene og du har en superherlig barselgave 🙂

 

 

 

 

* * * *

Ok, først av alt må eg bare TAKKE for den enorme responsen på “Gi Bort” innlegget i går kwell! WOW sier eg bare! Mange spurte om eg kunne sende bare noen av oppskriftene/bøkene, men eg var ærlig
å sa at eg orket ikkje organisere det og KUN 10 min etter at eg publiserte innlegget på FB var det ei dame som ville ha ALT 🙂 Hun kommer å henter alt sammen i dag 🙂 Mange mente også at eg kunne tatt meg betalt, men nå syns eg at EG har vært så heldig å fått så mange flotte hyller for en slikk
og ingenting så da GIR eg alt bort med GLEDE 🙂 Tror virkelig de får et godt hjem nå 🙂
Hos meg har alt sammen ligget URØRT i hele 9 år så da var dette det beste +
eg fikk frigjort verdifull plass til andre skatter 🙂


Vinn Vinn dette det
<3 (Alle strikkebøkene mine lever hos meg i beste velgående hehe)

 

Kan LOVE deg at det sikkert blir flere ting, kanskje ikkje helt Gratis, men muligens noen kroner. Får se hva eg ender opp med som husløst hehe Har pr nå veldig vanskelig for å skjønne at ALT skal få plass på rommet uten å skape kaos, og KAOS vil eg aldri ha igjen!

 

Eg har regnet litt på det ser du…..Vet ikkje hvor mye som går i èn hylle av garn, HÅPER eg får en kilo inn iallefall. Eg har pr nå 37 hyller = 37 kilo, men eg hadde 71 kg i hyllene fra før?? Problemer allerede!
+ eg har 4 kister som er SMEKK fulle + ALT som ligger i alle småkurvene! Noe er bundet til prosjekt, men planen er likevel å tømme ALT av kurver og sortert det tilbake i hyller. Muligens det blir litt kurver som må flytte?? KANSKJE eg får meg et par Kallex hyller i rommet utenfor Garnrommet? Who Knows! Vet i allefall at Barnehagen her borte skal få en del garn og det tror eg de vil like 🙂

 

Kanskje eg kjøper 1 eller 2 store Norgespakker og selger/gir bort mot porto, får se HVA som ender opp i eska til slutt, men eg har nok innsett at eg må kwitte meg med noe av garnet om eg skal får en
Nice Privat GarnShop
<3 Det gjelder bare å følge med her i bloggen fremover 🙂

Nå der i mot skal eg BARE sitte å samle krefter til hun som skal hente alt kommer og etter det håper eg me har noen hyller å hente, venter nemlig på svar der ennå 🙂 Spennende med Finn ser du!
Du kan jo følge med på SnapChat (vibbedille) om eg er like heldig i dag også 🙂
Krysser fingrene 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE LAURDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #danskestrikkeoppskrifter #gratisstrikkeoppskrifter #charlottekaae #petiteknit #babybib #babysmekker #babyklut #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer
    1. Smiler her eg sitter. Har flere ganger ryddet i garnlageret mitt med intensjon om å få ORDEN OG REDUKSJON. Det er utrolig vanskelig å skille seg fra garn altså. Så minket har det vel sjelden gjort, men litt mer orden for hver gang. Og selvfølgelig mye kos og inspirasjon:D
      Kos deg med ryddingen!

    2. Stiller meg i kø til garnshopping/mysteriepakker fra Vibbedilleshop! Hvis du kan sende litt strikkelyst til mor og sovestøv til ungen samtidig så hadde det vært flott! Gleder meg til å se resultatene etterhvert 😊

Siste innlegg