10 FLOTTE BARNEJAKKER – NORSK DESIGN OG OPPSKRIFTER

Design: Ann Myhre/ Pinneguri

 

JØSS! Denne jakka var bare RåFlott altså! Pinneguri did it again gitt! Ja eg bare MÅ ha den i samlinga så oppskrifta må nok ordnes!! Har et par stykker som kunne hatt denne! Ja eg har nå i allefall ei lita som starter i Barnehagen over Nyttår så godt og fint ulltøy er absolutt på sin plass 🙂

 

Av erfaring nå så VET eg at Ann Myhre/Pinneguri sin strikkeoppskrifter er SUPRE så ikkje vær bekymret selv om du skulle syns plagget ser vanskelig ut, neida, du blir på en fin og forståelig måte geleidet gjennom oppskriften 🙂 Jakka er forøvrig strikket i Finull

 

 

 

BARNEJAKKA TRUDILUTT
Bildet over
Str 2–> 10 år

For å kunne kjøpe oppskrifta på denne jakken må du kjøpe Bladet Garn, da får du også utrolig mange andre flotte oppskrifter 🙂 Et skikkelig LEKKERT strikkeblad er det, ja det kan eg virkelig love deg! Bladet Garn kan du kjøpe/bestille HER!

 

 

 

 

 

 

 

 

Design: Ann Myhre/ Pinneguri

 

BARNELOPPER
Str 1–> 9 år

 

 

 

 

 

 

 

Design: PetiteKnit
 

Dette er absolutt en jakke som en ganske fersk strikker kan gi seg i kast med 🙂

 

 

BEGINNER`S JACKET
Str 0-3 mnd –> 8 år

 

 

 

 

 

 

 

Design: Tina Hauglund

 

EMBLAJAKKE
Str 1–> 10 år

 

 

 

 

 

 

 

Design: Tina Hauglund

 

EIKEJAKKE
Str 9-12 mnd–> 8 år

 

 

 

 

 

 

 

Design: Malsen og Mor

 

MINIMALSEN
Str 1–> 10 år

 

 

 

 

 

 

 

Design: Strikketanten

 

GRÅTINDJAKKE
Str 1–> 12 år

 

 

 

 

 

 

 

Design: Tora Frøseth

 

ELLE MELLE
Str 1–> 12 år

 

 

 

 

 

 

 

Design: Strikkelisa

 

HIPTÅVÆREFIRKANTJAKKE
Str 1–> 12 år

 

 

 

 

 

 

 

Design: Sanne Bjerregaard

 

CABLES & HOOD
Str 1–> 6 år
Dansk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

* * * *

Haha eg som gikk i hele går og trodde det var tirsdag! Der med trodde eg jo at eg fikk hjem ei hylle til
i dag! Men nei, I DAG er det tirsdag og i morgen skal hylla hentes….MEN eg er heldig, Ali fant NOK ei hylle på Finn i går kwell! Eg sendte melding og vips så var hylla mi og den skal hentes i dag!!
Dvs eg kan fortsette å dandere garn i dag! JuHuuuuu

Begynner virkelig å komme seg inne på Garnrommet nå altså! Helt ærlig? Eg visste da slettes ikkje at eg hadde SÅ mye garn!! Enda til eg har passert 10 kg i den sekken som skal gis bort! Man har virkelig en elendig oversikt når det ligger spredd i 547 vesker, poser og kurver, hadde i tillegg veldig dårlig oversikt i de gamle lagerhyllene så dette er jo rene eventyret for meg og ikkje i min villeste fantasti trodde eg at det skulle bli som dette! Blir ÅRETS Bursdags gave dette her gitt!
Tør jo ikkje ønske meg garn i allefall!

Men INGEN kan bestemme hva eg skal kjøpe om eg f.eks får noen kroner *ler*
Oj, ja du, det er søren ikkje så lenge til så eg må sette opp giret hva angår ryddinga for hvis eg skal servere…kremt….hvis Ali skal servere en kake så er det kjekt å være ferdig med rotet hihi
Da kan me jo ha dobbel feiring: Bursdag og Åpning av nytt Garnrom hehe

Men Ok, eg må nesten komme meg i buksene, slurpe en kopp kaffi til slik at me kan legge i vei! Ali skal innom BilTema på veien, JA, det kan ta tid! Det er som en godteributikk for han!! + at EG vil hjem
å fortsette med ryddinga og kose meg i hyllene! Seriøst? Eg DRØMMER om hyller når eg sover!!

Blir nok litt Snapping i dag også (vibbedille) så det er bare å henge seg på 🙂

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS FIN TIRSDAG!

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #knit #strikking #knitting #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #barnejakken #barnehageklær #childrensjacket #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogger #toppblogg #ullklær

1 kommentar
    1. Sååå mange flotte strikkeplagg <3
      Ønsker deg en fin onsdag.....øhhhh....tirsdag 🙂 Hihihi ! Er ikke like enkelt alltid å holde følge med dagene nei 😉 Vet jeg alt om ... hahaha !

Siste innlegg