PERFEKTE I BARNEHAGEN FOR JENTER – DANSK STRIKKEDESIGN

Lone Kjeldsen

 

Legg bort stive dongeribukser, høye hæler og snertne bluser, nå er det frem med lette og luftige ullkjoler! Det er bare det ultimate ei lita jente kan ha på seg når hun nå startet på et nytt barnehageår! Lek ER gøy og ingenting skal stoppe henne fra enten å klatre i trærene, stå på hendene eller rulle rundt på gulvet, nei ikkje en gang klærene! Da er det perfekt med en kjole og tights!
Finnes ikkje bedre plagg for ei aktiv jente, samtidig som når hun tar ned håret etter leken blir hun
bare verdens mest bedårende – igjen
<3 

Ikkje bare er det perfekt til en vill lek, men det er også uhorvelig enkelt å træ over hodet på ei vilter eller morgentrøtt lita jente uten for mye trekking og bøying av armer og ledd 🙂 ALT blir så enkelt med en kjole, ja både for den voksne og ikkje minst for barnet 🙂 Husker selv da Amira var lita jente, det var mer enn nok å få håret litt på stell (Ja hun hadde LANGT hår i en alder av 2-3) om ikkje klærene skulle brettes og danderes, nei takke meg til en kjole 🙂

 

 

TULLEN
Bildet over
Str 1–> 6 år
Kan strikkes i Holst Supersoft

 

 

 

 

 

 

 

Lone Kjeldsen

 

THE BALL DRESS & HAT
Str 1–> 5 år
Kan strikkes i Holst Supersoft

 

 

 

 

 

 

 

Lone Kjeldsen

 

DRESS FOR IDA
Str 2–> 6 år
Kan strikkes i Holst Supersoft elles Coast

 

 

 

 

 

 

 

Lone Kjeldsen

 

DRESS FOR ALMA
Str 6 mnd–> 2 år
Kan strikkes i Holst Supersoft eller Coast

 

 

 

 

 

 

 

Lone Kjeldsen

Noen ganger kan selv en Barnehage“tante” føle behovet for å stupe kråke eller sette seg i spagat så hvorfor ikkje bare følge råda som blir gitt til de lekne og energiske barna?
La arbeidesdagen bli leken selv i klesveien 🙂


 

CAMEL DRESS
Str S-M-L
Gratis Strikkeoppskrift
Kan også strikkes i Holst Supersoft, eller hva med Finull?

 

 

 

* * * *

Fant ut eg kunne skrive et innlegg til eg, siden eg var så godt i gang med barnehageåret 🙂
Har gått her og sullet å ventet på at han Ali skulle stå opp 🙂 Mens eg har ventet har eg kost meg på badet, stelt håret, ja gudene skal vite at DET er blitt forsømt de siste ukene + eg har samlet inn et HAV me strikkepinner! JISES!! Du syns eg har mye garn?? haha Ta en titt på SnapChat du, DER er det strikkepinner der – ha også i minnet at eg har ca 40 forskjellige prosjekt som også ha pinne(r) i seg!
Ikkje bare har eg funnet masse pinner, men dubbeditter som makører etc Eg har ikkje lenger en unnskyldning for å bare måtte inn på en garnbutikk, det er ulempen med å få et system hehe

Spurte Ali hvordan formen var, svarer kom kontant: VRAK! Da tror eg faktisk me bare tar en rolig dag, ja me kan jo starte med å betale noen regninger haha Sortere litt boss og heller ta turen på butikken å få hjem helgekosen 🙂 Eg får gjort ganske mye bare ved å gå å sulle og plukke opp/på ting 🙂

Får nå legge forslaget frem for Ali å høre om han ikkje er enig 🙂 Neste innlegg, skal eg annonsere vinnerene – Må bare finne litt sånn deilige premier og siden eg har mye å velge i kan jo det ta litt tid!
Mmmm men eg skal KOoOSE meg hehe

ME TASTES SENERE!

Go`klem fra ei ganske opplagt Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #gratisoppskrift #barnekjoler #barnehageklær #danskstrikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer
    1. Flotte kjoler. Har to jenter som liker veldig godt strikkakjoler fra mormor / farmor. Wenche, eg har lastet ned oppskriften på den kjolen, og tenkte at den må eg ha 😄

Siste innlegg