TØFT – GRATIS OPPSKRIFTER

Processed with VSCO with s2 presetAlexandra Tavel

 

Røffe, store og tøffe tilbehør og plagg er stilig! Spesielt på kalde eller bare litt kjølige dager og kweller. Ja det blir litt sånn at du kan pakke deg inn både ute og inne 🙂 Alle disse 3 er hekleoppskrifter og det er kult å hekle store plagg, selv om eg selv har gjort lite av det:) Har noen digre tjukke alpakka hesper som hadde vært flotte til det sjalet under her *Tenker*

 

 

CROSS COUNTRY PONCHO
Bildet over
Pne Size fits all

 

 

 

 

 

 

 

Processed with VSCO with s2 presetAlexandra Tavel

 

STRATUS WRAP
One size fits all

 

 

 

 

 

 

 

Processed with VSCO with s2 presetAlexandra Tavel

 

HUDSON SCARF
One size

 

 

 

 

* * * *

Ok, da har DibHassan og eg hatt en liten Shoppetur 🙂 Alltid koselig når me 2 går sammen og som vanlig ender han opp med et smekkfult penal og eg HÅPER at det er nesten like fult om en måned 🙂 Tviler sterkt! På magisk vis forsvinner det, ja bare sånn liksom….

Troor muligens DibHassan skal lage middag i dag?? hehe Han fant en pakke med noe marinert lammekjøtt på Kiwi og dette syns han så sååå godt ut, men han vet ikkje helt hvordan dette skal lages så han skulle Google sa han, jaja får nå se hva middag dette blir 🙂 Kjøttet ser jo fin ut da 🙂
Han ELSKER kjøtt! Utenom dette er det masse pizza igjen fra i går så eller tar
me det rolig på middagsfronten.

 

Eg er så søvnig at eg sitter å vurderer en kwil på sofaen! Blir jo sløv av å ikkje gjøre noe, akkurat som gjespinga kastet seg over meg! Jada, eg tørket støv i hele stua og vasket gulvet så ja, eg har gjort litt ser du. Dessuten har eg vært på “Nødvendelig Rommet” opp til FLERE ganger, bare fordi…..Tror det har blitt favorittrommet til Milo også, ja for han har sovet der inne i hele dag! Tror han kommer til
å ELSKE når eg får sauseskinn på gulvet hehe

 

Nå er eg i gang med mønsteret på armen, måtte lade IPad`en litt, men du skal få se jakken etter på, rakk akkurat å ta bilde ute før regnet plasket ned 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN ETTERMIDDAG

Go`klem fra ei noe søvnig Vibbedille 🙂

#crochet #hekle #pattern #hekleoppskrifter #scarf #sjerf #poncho #sjal #shawl #strikkeblogg #strikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger 

0 kommentarer

Siste innlegg