TIL SALGS – STRIKKEPLAGG


Nå har me rydda og tømt Hobby/Garderoberommet og det var det MYYYYE gitt! 🙂 Har noe som eg har strikket som enten er for stort eller lite og tingene eg legger det ut her er bare brukt noen få ganger, derfor tenkte eg om det var noe som kunne selges??

Jakken over er min og eg har faktisk ALDRI brukt den, den ble kun brukt over skulderene av et besøk en gang hehe Skikkelig deilig jakke og eg elsker fargene, derfor ble eg skikkelig sur da den var for liten. Det er en Nøstebarnjakke, også strikket i Nøstebarnull (2 tråds) + Lammeuld  fra 123knit
 

Strørrelsen er vel kanskje en Medium?
Måla er som følger: (Er blitt målt flatt) Bredde 48 cm, Lengde 54 og armlengde 48

Pris? Tja eg vet ikkje helt eg….400 kanskje??
Vet at det ikkje dekker garnet en gang hehe + evn Porto

SOLGT!

 

 

 


Selvfølgelig måtte jo DibHassan også ha en Skappelgenser hehe Meeen, det ble brukt mye mindre enn hva eg håpte på….Trist fordi den er så god. Strikket i dobbel tynn alpakka fra Drops. Størrelse?
Tja, eg vil si alt fra 8-12 kanskje? Måla er: Bredde 45 cm, lengde (foran) 60 og armlengde 55 cm

Tja, skal me si 200? + evn porto

SOLGT!

 

 

 


Skikkelig flott Marius jakke strikket i Peer Gynt 🙂 Kan telle på èn hånd hvor mange ganger den er brukt….Trist, men ungene vokser fort! Er vel en størrelse 10-12 vil eg tro. Mål: Bredde 50 cm, Lengde 60 og armlengde 47 cm

Vel, kanskje 600 for denne?? + evn Porto

 

 

 


Genseren er designet av Dibhassan selv, men det er en Nøstebarngenser 🙂 Strikket i 3-tråds Nøstebarnull og Holen Ull 🙂 Deilig og skikkelig god og varm også brukt alt for lite….

Er vel en størrelse 10-12 år ca Mål: Bredde 54 cm, Lengde 57 og Armlengde 39

Hmmmm 300? + evn porto

SOLGT!

 

 

 

 

Denne kan eg egentlig ta en svømmetur i og bare brukt et par ganger!
Strikket i Peer Gynt med skikkelig broderier og orginalE hekter.
Er nok en str XXXL eller noe, Måla er: Bredde 64 cm,Lengde 66 cm og armlengde 52 cm

Tja, skal me si 600 for den også? + evn Porto

Hvis du kunne tenkte en/ flere av disse send meg enten en melding på Facebook eller en Mail ([email protected]) så blir me nok enige 🙂

Har vært veldig godt for et stort strikkehjerte om disse fikk en fin fremtid, i allefall for noen år 🙂

* * * *

Nå er i grunnen planen min bare å sitte her å lade opp før me skal ut å hente hyller og kjøre/hente DibHassan på trening 🙂 Tror gjerne eg ikkje får tid til å slappe av før i kwell….Sukk

 

Eg er FERDIG med FanaJakken så nå kan eg tenke på lommene! JuHuuuu Tro hvordan eg skal gjøre med de?? Tja, eg kan jo plukke opp forstolpene mens eg tenker for de må eg jo strikke FØR eg klipper opp 🙂 Gjerne best å sy på lommene også før eg deler den opp 🙂

Men ok, første skoledag er over og DibHassan er stuptrøtt så han tok seg en kopp kaffi! haha

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS ETTERMIDDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #strikkeplagg #strikkejakke #strikkegenser #barnestrikk #tilsalgs #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. hei… falt for den førsste jakken du viser her..passer nok meg tror jeg.. hvor mye dkal du har for den? har ikke paypal, men kan kansje få ditt kontonommer. irmelin watnedal
      90920312,,

Siste innlegg