IKKE GÅ GLIPP AV DISSE! – NORSK DESIGN OG OPPSKRIFTER

Maria Louises Design


Siden eg skryter så lite på denne bloggen (hehe kremt!) så MÅ eg bare skryta litt extra i dag skal du veta! Maria Louise e ei herlige jenta kan du tro, ja eg kjenne na, hun bor her i Stavanger og eg har kjent na i 10 år nå!! JØSS! Hun var jo bare jentungen da eg møtte henne 🙂 Hun er knakende god med pinnene skal du vite og nå har hun jaggu meg starte med design også og eg må si at hun består med GLANS! Ja eg har ramla pladask og alle luene hennes står tett i kø på “To-Do” lista mi for eg har noen små som venter på flotte luer, ja og som du vet så har eg plenty av garn å velge i – Det Gledes stort 🙂

 

Dette gleder nok deg som liker best å strikke etter norske oppskrifter
så det er bare å znappe de til deg 🙂

Flotte bursdagsgaver og ikkje minst Julegaver 🙂 Maria kommer snart med MER designs og de kommer til å dukke opp her inne så du går ikkje glipp av de 🙂 Det meldes bla om Traktorer!
Kan neppe bli bedre!

 

MAMMAS HJERTE
Bildet over
Str 1–> 5 år
Strikkes f.eks i Tynn Merino eller Babyull (Lanett)

 

 

 

 

 

 

 

De 2 neste luene her ble publisert i februar så de har vært på bloggen min før, men pytt pytt
me tar en aldri så liten reprise 🙂 Det er Marias knallskjønne nieser som er modeller
<3

Maria Louises Design

 

VAFFELSTRIKKET LUE
Str 1 år–> Dame
Strikket i Sandnes Merino

 

 

 

 

 

 

 

Maria Louises Design

 

FARMORS LILLE BIE
Str 1 år–> Dame
Strikket i Sandnes Merino

 

 

 

 

* * * *

Eg skal jammen si at det Hjemmestrikka eg hadde for salg fikk bein å gå på i går! 3 av 5 forsvant fort! Har ei MariusJakke igjen og ei Setedalskofte. Du kan se de HER!

 

JuHuuu nå har Ali montert opp ei Kallax Hylle 4X4 på Hobbydelen av rommet 🙂 Blir såååå BRA kan du tro! Så nå etterpå starter RYDDINGA!! Da skal ALT i gangen sorteres skikkelig og inn i hyllene!
Mye godt, men dog ganske kjekt arbeid 🙂 Halv 3 skal me ned her i Tananger å hente NOK ei Kallax Hylle 4X4, den skal enten Ali ha på kontoret sitt eller så skal Ali trylle litt med hyllene slik bare han kan og så skal den opp i lillegangen 🙂 Blir spennende å se, men fy søren dette er herlig 🙂

Kl 17 skal me til Sandnes å hente hjem skyvedørsgarderoben! JuHuuu nå er det STOR sjans for at me blir ferdige til helga 🙂 Ja du vet, eg er som et barn når eg har bursdag! Da liker eg å nyte dagen litt EXTRA så det er ikkje snakk om å RYDDE!!! WRÆL! Overhodet ikkje! hehe
Muuuulig me tar en liten feirings på lørdag slik at selve dagen som er på søndag blir MIN! hihi

Tja, det er vel bare å surre håret i en dott og starte! Eller, eg tar meg en kopp kaffi tror eg – KANSKJE eg og bare må hvile litt på sofaen også….Ja formen er ikkje helt på topp og det er jo typisk når me har flere produktive planer. Krysser fingrene og satser på det beste 🙂


Du kan jo følge med på SnapChat (vibbedille) om du vil, kanskje det dukker opp noe eg vil bli kvitt?
Jammen ikkje godt å se med den haugen me har! Jøss, eg har så mange strikka/hekla kosedyr/figurer også og eg vet ikkje hvor eg skal gjøre av de!?!?!

Ja åsså har eg et HAV av skikkelig flotte kurver som eg selger til 50 kr pr stk. Det lønner seg IKKJE
å sende syns eg, ei heller har eg store esker! Ordinært koster kurven sånn fra 149 og oppover så du kan gjøre et lite varp om du bor i distriktet 🙂 Ta en titt HER i tilfellet 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE DAG

Go`klem fra ei fornøyde Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #lueoppskrift #barneluer #norskdesign #merinoull #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Flotte luer😊. Allerede kjøpt mamma hjerte, den skal strikkes til barnebarnet på 3 år. Fortsatt ha gode dagen. Dere står jo veldig på og jobber hjemme 💪🏻. Jorunn 😊❤️

Siste innlegg