GI MEG EN PEIS TIL JUL! – STRIKK EN JULESTRØMPE

Faye Kennington

 

Ja, du kan lukke øya eller bare innse FAKTA: I dag er det akkurat 4 mnd til Lille Julaften! Absolutt på tide å tenke Jul om noe skal strikkes eller lages klar. Selv er eg fult opp med prosjekt her hjemme,
men en ting eg har tenkt å teste ut i år er å handle kalendergaver på ebay! Må jo nesten starte med det nå slik at alt skal få en sjanse å komme hjem i tide 🙂 Tror jaggu meg det kan bli en morsom Julekalender hehe De har også mye bra hva angår dubbeditter til både Pc og gitar som opptar DibHassan, Amira må eg neste høre med hva hun kunne tenke seg.
Du kan si eg trenger en kategori hehe

 

 

 

CHRISTMAS STOCKINGS
Bildet over
30-47 cm lang

 

Frem til 8.september får du 30% billigere oppskrift + du mellom 8/9 -13/10 kan Joine Knit-a-Long Gruppen for masse inspirasjon 🙂 Kan jo være gøy i ukene før jul, ja så kan alle i familien får sin personlige Julestrømpe 🙂 Julestrømpen kan f.eks strikkes i Cascade220, men da har du også masse muligheter med Østlandgarn og Safir fra Nille og Sparkjøp. Dette er sikkert et garn du har mye av i ei kurv. Det har eg siden eg kan bruke dette garnet til ALT!

* * * *

I dag ble det en BRA dag! Har seriøst KnuseKost meg selv om dagen startet med å hente Amira
i morges og sammen kjørte me til legen. Eg skulle ordne diverse og hun var syk – heldigvis var det “bare” et virus, men jenta hadde jo ingen stemme og var litt tummelunsk- desto morsommere 🙂

Etter legen spiste eg skolebolle og drakk sjokolademelk i SOLA! Ja, tenk du! Sola var på besøk noe som også Ali utnyttet til det fulle! Har var i full sving tidlig i morges med å tilpasse garderoben der me skulle ha den og nå er den på plass! Skal vise på Snapchat senere JuHuuuu

På vei hjem til Amira fikk eg henne med på Sparkjøp! Woop Woop! Fikk Sparkjøpkatalogen i går og var da slettes IKKJE fornøyd med høstens pysjamaser så eg MÅTTE innom å sjekke om det var tilfellet at det KUN var blonder i år! + eg måtte sjekke en Coca Cola T-Shirt, den var der i mot burgunder
og ikkje rød= Ikkje aktuelt, nop, for COLA er RØDT! Ferdig Snakka!

Men eg gikk jo fistel i pysjavdeling! OMG! Ja du ser den på bildet over!! Den var jo helt FANTASTISK!! Ja eg ville kjøpe en til Amira også, men hennes respons var: NEVER!!! *hjertelig latter*

Var koselig å være hjemme hos Amira, ja eg koste meg skikkelig for hun er utrolig herlig “å henge” med 🙂 Hadde liksom ikkje lyst å gå da eg gikk, men typisk meg, eg hadde glemt medisinen min! Dermed hadde eg intet valg, men Amira skulle legge på sofaen å slappe av og hun håper hun kommer seg på jobb i morgen 🙂 Håper hun kjapt blir bedre 🙂 *Dakar jenta mi*

Eg der i mot skal roen her i stolen litt, som nevnt så føles hodet som et stort blåmerke selv om  formen er bra. Om en stund skal eg begynne å tusle rundt her å rydde på plass i hyllene og gardroben!
Ahaaa det skal bli såååå herlig å få orden! Nå kan eg flytte begge eskene med sjal, luer etc fra lillegangen og få det inn i garderoben. Du kan si eg har en del sjal…..

Du får jo svippe innom Snapchat(vibbedille) så skal eg vise deg hvor bra rommene har blitt! Du husker gjerne hvordan det så ut?? Ja eg fikk jo ikkje opp døra en gang! *Grøss*

Sånn så det ut aller første dagen da me startet å rydde! Fytti katt!

Jepp, men om litt sjekk ut hvordan det ble på Snapchat 🙂

KOS DEG OG HA EN
NYDELIG ETTERMIDDAG OG KWELL

Go`klem fra ei Glad Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #christmasstocking #christmas #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg