LOVE IT! – HERLIG NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

Strikkelisa


Åååå kan tro eg har leita etter en sånn genser, ja åsså dukker den bare opp sånn helt plutselig, ja helt uten videre! Så deilig! Eg elsker slik hals og spesielt når man gjør seg flid og strikker
en skikkelig I-Cord 🙂 LOVE IT!

Denne kan du f.eks strikke i f.eks ASK eller Finull 🙂 Deilig deilig 🙂 

 

 

HVERDAGSFINGENSER
Bildet over
Str XS-XL

 

 

 

 

 

 

 

Foto: Vibbedille/ Design: Alicia Plummer
 

Denne strikket eg i 2013, men den er til barn da så dette er Trym sin 🙂 Siden da har eg jaktet på en tilsvarende til meg selv! Så du skjønner nok hvor HAPPY eg ble da eg så at
Strikkelisa hadde designet en! JuHuu


ABATE

Str 2–>10 år

 

 

* * * *

Neida, eg klarte IKKJE stå opp da alarmen sang i morges! Den sto på 7 og eg skled ut av seng ca kl 9- eg er såååå trøtt i kroppen! Ja eg føler at uansett hvor mye eg hviler så blir ikkje kroppen uthvilt!
Eg sa til Ali nettopp at det har jo ikkje gått i ETT bare den siste måneden, men helt siden han kom hjem fra Libanon i mars med en koffert full av energi har det vært NOE på gang hele tiden!

Eg gleder meg til den dagen me kan si mer ER ferdig!! Ja for den dagen kommer og målet for dagen er å bli ferdig med Hobby/Garderoberommet, altså få ALT på plass!! Men OMG!! Eg er jo sliten før eg har startet dagen…det er som det murrer i en hver lille muskel…så ja, eg skal ta det med ro med mange pauser- det er eg nødt til!

Eg fikk i det minste strikket litt i går kwell, ja og når eg satt der med noen og 400 masker på pinnen så RØYK pinnene!!! Dvs alle maskene på begge stolpene + hetta!! Fikk reddet det opp på flere pinner så nå strikker eg hetta for seg og hver stolpe for seg 🙂 Går så fint atte, men ENNÅ så venter eg på det kantebåndet som eg skal sy på jakken….Tro om det har blitt borte borte???

Ok, Ali springer frem og tilbake her og venter på at eg skal ta på meg “arbeidsklærene” for det er mye han ikkje vet hva han skal gjøre med, ja som mine hobby og dilldall ting så eg må komme i gang!
Men HVIS du har et tips til hvor eg kan henvende eller gjøre med 25 Permer med Donald Blader gir meg beskjed! Vil ikkje kaste eller gi bort for eg vil tro de er verdt en del?? Eller??

ANYWAY!

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS TORSDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #strikkelisa #hverdagsfingenser #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer
    1. Hvis du ønsker å selge de Donald Duck-permene med blader kan du legge de ut for salg på Finn.no. Ser at flere har gjort det! Bare et tips 😉

    2. Hej gro
      vedrørende dine Donald permer, det kalder vi ringbind på dansk, så sæt en hylde helt under loftet, beklæd ryggen på permen med folie, selvklæbende, som passer til væggen, så lægger man ikke mærke til dem.
      hilsen fra Danmark
      PS kan du ikke lave åbent hus i dit garn lager. … der er nok flere som vil se det…..
      jeg har prøvet at komme på snap chat, men må vente på at et ungt mennesker kan hjælpe mig…..

Siste innlegg