NATTEFROSTA ER LIKE RUNDT HJØRNET

Lille Rille Design

 

Med den sommeren me har hatt i år skulle det søren ikkje forundre meg om me våkner til nattefrost snart! Ja, bare vent å se!! Hørte nylig på værmeldinga at i nordligere strøk meldes det SNØ helt til på 400 m grensa!!! I AUGUST!! Hmmm ANYWAY, noen Nattefrost er bedre enn andre så eg fikk virkelig lyst til å stupt inn i Babyull hylla mi og strikket noen av disse oppskriftene!! Får litt sånn
Fear Isle følelse og DET elsker eg! Ikkje sant dette designet var helt NYDELIG?
Skal eg fortelle  det second best?? Alle 3 oppskriftene er på norsk så nå vet eg at noen jubler 🙂

 

 

NATTEFROSTKOFTE
Bildet over
Fra 6 mnd–> 10 år

 

 

 

 

 

 

 

Lille Rille Design

 

NATTEFROSTDRESS
Str 6 mnd–> 4 år

 

 

 

 

 

 

 

Lille Rille Design

 

NATTEFROSTLUE
Str 6 mnd–> 6 år

 

 

 

 

* * * *

Selv om eg stupte i seng i natt og sovnet i fallet så våknet eg FØR alarmen begynte å synge! Da har eg nå i allefall fått nok timer på øyet og det føles godt – likevel så murrer det i hele kroppen! Ja eg føler fortsatt at eg har hatt ei skikkelig treningsøkt så hver muskel gir beskjed at den er sliten 🙂
Er jo greit å kjenne at kroppen lever hehe

Før eg la meg i natt ramlet eg over ei tøff oppskrift, ja det var så pass at eg bare kjøpte den tvert
og printet den ut! Du ser det, i morgen skal FanaJakken få hvile tenkte eg og eg vil kose meg med noe nytt og spennende! Tror gjerne eg kan bruke Holst, men det må eg sjekke 🙂 Uansett, så skal eg strikke på noe annet i morgen fordi det er MIN søndag i morgen 🙂 Skal bli skikkelig herlig!

Dagen i dag skal eg ta litt i slow-motion selv om me skal servere litt kake. Tok en shaining All Over før eg la meg i natt så egentlig så gjenstår det bare å vaske speil og vask på badet – noe eg kan gjøre samtidig som eg steller håret mitt; Multitasking! Damenes Spesialisering 🙂

Blir ikkje noe stort selskap, nei for det orker eg ikkje! Begynner å bli noen år siden eg feirte bursdagen min stort! Det blir niesen vår + mann, barn og mor mi som kommer 🙂 Gleder meg til å se de 2 små!

Håper du også har en bra dag og at du får en koselig lørdag! Her er det vått ute i dag, men som vanlig er det meldt fint og SOL på min dag i morgen 🙂 Hele 17 grader er meldt! Det skjer hvert år!

KOS DEG OG HA EN
FLOTT LØRDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #nattefrost #barenstrikk #norskdesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg