RØFT & TØFT – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

Strikkeplanene for i dag var egentlig å finne noe av det tykke deilige merino garnet eg har og strikke et par barneluer, meeeen så dukket plutselig denne oppskriften opp i feed`en min og den ble kjøpt
og printet før eg fikk sukk for meg!

 

Dette sjalet skal også strikkes i merino, nærmere bestemt KNIT ME LUX, men eg hadde ikkje noe som lignet så eg stupte i steden for rett i Holst Supersoft hylla mi 🙂 Startet med å finne frem fargene sjalet orginalt strikkes, men da eg rigget meg til i Go`stolen etterpå var det svarte eg fant mørke blått!
Snakk om skivebom! Hmmm VET eg har et svart, men hvor søren er det blitt av da??

 

 

Jaja, det var ikkje verre enn an eg i steden for fant 3 nøster i forskjellige brunfarger + en et grønt, ser jo ganske bra ut det 🙂 Strikke på pinne 3 og det ser ut for at det holder strikkefastheten ganske bra 🙂 Deilig å strikke med er det nå i allefall 🙂 

 

Selv om eg slettes ikkje har kommet noe langt så nytes hver maske! Er i grunnen så søvnig at øynene siger igjen hele tiden! Tror alt sliten har ramlet rett i hodet på oss i dag for nå er det ingenting rot som venter! Ali sover han og eg vurderer en kwil på sofaen for å kunne kose meg i kwell:) Amira kommer nok her snart så kanskje eg bare dupper litt til hun er her 🙂 Men AKK for en deilig dag! Stille og rolig! Sitter bare her å nyter at eg kan ha skyveøra helt åpen for ute er det sol og fint 🙂
Sola skinner alltid på min bursdag 🙂

 

Oppskrifta på sjalet er Ingvill Freland sin og du kan kjøpe den HER!

KOS DEG OG HA
EN DEILIG KWELL!

Tusen takk for FANTASTISK mange og koselig meldinger, kommentarer, mail,
snapper + på Facebook! Dere er helt utrolige <3

Go`klem fra ei Vibbedille som KOoOSER seg 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #ingvillfreland #røftogtøft #sjal #shawl #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

10 kommentarer

Siste innlegg