FANTASTISKE SJERF – NORSKE OG GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Lone Arnsted

 

Som sagt tidligere så kan virkelig farger gjøre mye med hverdagen din! Disse sjerfa er jo nødt til
å gjøre hele vinteren som en søndagstur!!?? Wow snakk om fargeeksplosjon!! Eg har flere ganger tenkt at eg MÅ HA alle sammen, eg bare elsker disse DE!

 

DOT THE I
Bildet over
2 m langt

 

 

 

 

 

 

 

Lone Arnsted

 

HEARTWARMING SCARF

 

 

 

 

 

 

 

Lone Arnsted

 

LIFELINES
Str 270 cm X 52 cm

 

 

 

 

 

 

 

Lone Arnsted

Dette sjerfet har eg i kurven min, det er ca halvveis og det er skikkelig herlig! Strikker mitt i Kauni og der har de mye flotte farger! Du kan også bruke Finull, eller i grunnen det garnet du ønker 🙂

 

 

COLORIZE

 

 

 

 

* * * *

Ahaaa mandag og nok ei ny uke og eg sitter her å lurer på NÅR eg ikkje skal føle meg sååå sliten!?
Ja tror eg er fullstendig UTslitt!! Det murrer i hele kroppen og egentlig så vil eg bare sove, ja for så
å våkne og kjenne meg uthvilt! Men nei, det har ikkje skjedd ennå…Kjenner bare at TANKEN på
å gjerne skulle gjøre noe er et veldig ork! Har bare lyst å skli under dyna og bli der minst 1 uke!
Hjelper jo heller ikkje på at eg våknet noe tidlig i dag så eg er jo ganske søvnig,
garantert at det blir en kwil! SNART! Foruten å være sliten i kroppen er eg trøtt i hodet av
å tenke/planlegge og hele tiden vite at noe skal gjøres!

Eg tror bare denne dagen MÅ foregå i stillhet! Orker kun å være alene, for meg selv! Men når eg tenker meg om så har eg KUN hatt èn hviledag og det var jo i går og det er ikkje mye! Må nok bruke dagen
i dag også til prøve å hente meg inn! Nå etterpå skal eg bare en skikkelig kjapp tur ned på butikken
og så skal eg bare eksistere frem til DibHassan skal på trening kl 18.30!
Når eg likevel er på butikken skal eg svinge innom Jernia å kjøpe med meg et par MummiKopper 🙂 Jepp, eg fikk penger av mor mi til bursdagen og i år blir det ikkje garn 🙂

Men først litt mer kaffi!

KOS DEG OG HA EN
BRA MANDAG!

Go`klem fra ei veldig sliten Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer
    1. Vi trenger en hvilepause iblant—🙃
      Jeg tar en i dag sammen med deg. 😴

    2. Fantastiske skjerf <3 Kor får æ tak i oppskriftan ???? Æ e ei fargeglad dame som gjerne sprer glede med gladfarga skjerf. Syr sjøl masse lappeteknikk i gladfarga stoffa 🙂

Siste innlegg