LITT AV EN DAG!


Skulle tro eg hadde hatt en heidundrande fest i helga, i allefall etter formen å dømme….MEN, eg hadde bestemt meg for at i dag skulle eg ned på Jernia å snope meg noen nye Mummi kopper! Nå kan eg jo si at eg begynner å få en samling? En liten en da i forhold til mangen av de som virkelig samler!

 

Har i mange år elsket disse koppene og skuffelsen ble stor da eg ikkje kunne bli blodgiver….
ja de har jo slike kopper som “premie”….jaja

 

Den aller første koppen, Snusmumrikken vant i en nettkonkurranse! JuHuuu Hufsa og Julekoppen fikk eg av min niese. Den på toppen fikk eg i helga av DibHassan, Snorkfrøken og Sniff kjøpte eg i dag for bursdagspengene 🙂 Eg har sagt til Ali at eg ønsker meg ei egen hylle på kjøkkene (Ja på veggen liksom) hvor alle disse og snart flere kopper skal bo:) Kan jo ikkje risikere at de få “knakker” i skapet!

 

Etter denne kjappe turen ut dalte eg ned på sofaen og bare sovnet PANG! Sov kun en time og var akkurat like utslått da eg våknet….ble sittende som en amøbe til i ettermiddag. Måtte bare under dyna og eg sov helt til kl 19…..fortsatt helt utslått og VONDT i kroppen! Det verker i armen og bein!
Egentlig over alt! Tror bare eg kan si at eg tar heeele uka FRI! Ja eg tror eg har godt av å være amøbe helt til mandag igjen! EG må komme meg ut av dette for det er seriøst vondt! Det murrer og verker
og eg er så sløv/søvnig i hodet….Nei du snakker meg om altså! Totalt KAPUTT!

 

Eneste eg skal gjøre nå er å hente meg ei vannflaske og se en film så er det vel tilbake til senga vil eg tro og INGEN alarm skal vekke meg i morgen!! Vær du sikker! Satser på en noe bedre tirsdag,
MEN eg er urtulig takknemlig for at eg IKKJE har vondt i hodet!!
Nå orker eg i allefall å sitte opp selv om det kun er i pysj hehe

Ja eg skal nå se om eg ikkje klarer å strikke litt også, er i sving med RØFT & TØFT vettu,
går som en drøm – Deilig strikketøy!

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN KWELL

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei sliten Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Mumikoppene er kjempesøte:).Har bare 5 selv:)). På jobben hadde vi mange men noen har dessverre blitt stjålet (ingen er observert knust)…

Siste innlegg