VINTERENS ABSOLUTTE FAVORITTPLAGG – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Design av Strikkefeber


Eg måtte virkelig ta meg litt samme her etter at eg kom over denne buksa! Åååå det er jo absolutt den perfekte KoseBuksa spør du meg! Ser jo supermyk og god ut, ikkje det? Det er absolutt en av mine store strikkedrømmer, ja å strikke meg ei ullbukse! Eg har jo ei på pinnen da, men denne så jo bare sååå mye bedre ut! Hmmm tja, hva skal eg vel gjøre tro!?!?! Burde jo absolutt hatt dette garnet også syns eg!?!? Den er strikket i
TWEED MOHAIR og det finnes i mange av mine favoritt farger
*Farlig situasjon gitt*

DIGG KOSEBUKSE
Bildet over
Str XS-XL

 

 

 

 

 

 

 

Design av Strikkefeber

Dette er jo absolutt genseren eg burde hatt til buksa over! Strikkes i samme garn og er fullstendig Digge Di Digg! Ja tenk deg å ha på en slik gensere til buksa over, krøller deg sammen i sofakroken en iskald vinterdag! Kan overhodet ikkje bli bedre om du spør meg!

 

 

DIGG GENSER
Str XS-L

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Strikkefeber

 

Hvis du er litt sånn som kler deg lagvis kan jo en luftig jakke være tingene! Garnet høres jo helt himmelsk ut: FLUFFY MOHAIR – sjekk fargene!

 

 

LUFTIG CARDIGAN
Str S-L

 

 

 

 

 

 

 

Design av Strikkefeber
 

Kunne overlevd med denne også eg! Sier ikkje Nei Takk liksom! Strikkes også i Fluffy Mohair!

 

MERETES GENSER

 

 

 

 

 

 

 


Design av Strikkefeber

 

På vei til postkassa er det bare å slenge på seg denne!
Ja da er Vintergarderoben din komplett! Strikkes i
TJUKK ULL!

 

 

STRIKKEFEBER KÅPE
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Strikkefeber


Prikken over I`en er jo noen deilige tjukke kosesokker som du drar opp mot knærene!
Strikkes også i
TJUKK ULL!

 

FAVORITT SOKKER

 

 

 

 

* * * *

Tja da har eg i grunnen fått gjort det eg skal gjøre i dag! Vaskemaskinen sviver så litt klær skal henges opp + eg skal på Nille, er jo nødt til å bli en gledens dag! Kjøpte ei skjønn fillrye på Nille i går kan du tro, uten frynser, men med skinnkant 🙂 Skikkelig flott! Har den på Hobby/Garderoberommet og i dag skal eg ha 2 til: En til lillegangen og 1 til lilledoen 🙂 Jadda, da blir det så fint atte 🙂

Sola skinner og det er ikkje så verst, men det blåser! Ingenting er perfekt liksom!

Dessuten er eg litt irritert på ebay! Hmmm har ennå ikkje fått det FØRSTE kantebåndet eg bestilte!
Ja det som er meninga at eg skal bruke på FanaJakken! Nå har eg sent melding til selger så eg håper at det dukker opp! Det er ikkje mange kronene det står om så eg tenkte eg bare bestiller nytt, men det finnes ikkje lengre!! Eg ha det for eg tror det er perfekt til jakka mi! Fargene passer så fint!

Planen nå er å bare strikke videre på armen, se litt på tv, en tur ut og så kommer Amira på middag etter jobb 🙂 Blir bare rester av suppa fra i går, men som man vet; Kjøttsuppe er best dagen der på!

Kjenner også at energien er på vei tilbake så nå skal den spares på! hehe

KOS DEG OG HA EN
FIN FIN STRIKKEDAG!

Har du lyst å vinne tidenes fineste Maskemakører??
Ta deg en kjapp tur innom HER!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #strikkefeber #strikkebukse #koseplaggtilvinteren #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten

2 kommentarer
    1. Den kosebuksen så utrolig digg ut! Men for oss med litt store lår og rumpe, hvordan kan den lages så den ikke blir helt tight? Kan den strikkes i drops air, eller er det for tjukt? (Har litt liggende av det)😊

    2. M: Nå har eg ikkje studert oppskriftene, men noen bukser er enkle å bare strikke litt større 🙂 Tror muligens ikkje eg ville valg Drops Air for det er nok bedre med et noe sterkere garn til ei bukse.Tenker bare at det blir så fort slitt i rompa og på knærene 🙂

Siste innlegg