LÆR NOE NYTT: STRIKK EN GRANNY LAPP!

Frankie Brown

Hvor mange Granny Lapper har du på samvittigheten?? Akkurat! Eg og, mange mange har eg heklet opp gjennom åra, MEN, eg har ALDRI strikke en! Har du??

Designeren skriver at disse er godt egnet som Coaster, men at å lage teppe av disse vil ta en evighet, så hun anbefaler heller å hekle et GrannyTeppe 🙂 Etter hva eg har skjønt så strikker du disse med
en I-Cord, så ja, da skjønner eg at dette tar litt tid ja! Men de så skikkelig fine ut +
at det er jo alltid gøy å lære noe nytt 🙂

 

 

Frankie Brown

 

 

HOW TO KNIT A GRANNY SQUARE
Bildene over
GRATIS Oppskrift

 

 

 

 

* * * *

Eg syns eg har overgått forventningene for dagen og energi`en stiger stadig! Har vasket hele 3 maskiner med klær OG hengt opp + eg har shaina litt rundt om kring 🙂 Nå har me også nye tepper litt rundt om kring og det ble virkelig fint 🙂 Kan vise deg på Snapchat 🙂
 

Inni mellom har eg også fått strikket litt og det går faktisk veldig fort med en arm som har få masker!
Gutta er blitt servert middag så dagens gjøremål er så og si i havn, det gjenstår vel egentlig bare en dusj av eget legeme hihi Amira er på vei hit så da blir det nok noen timer skravel!
Hvis ikkje hadde eg nok strekt meg ut på sofaen, men i stede får eg heller gjespe meg
gjennom disse “tunge” ettermiddagstimene 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE KWELL

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #knitagranny #grannycoaster #coaster #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Jeg har både heklet og strikket mye av dette ,små duker barnevogntepper og annet .
      Flott å se at noen gjør det igjen
      Vil du lese mitt innlegg for dagen Jeg fikk det til her tar jeg ett oppgjør med de som ikke hadde tro på meg.
      Ha en fin kveld
      Fra Sissel

    2. Hei ☺
      Håper du legger ut bilder på bloggen din óg, jeg hører nemlig til de særingene som ikke er på sosiale medier. 😉 Det var inspirerende og artig å se hvordan garnrommet ditt ble!
      Ha en fin kveld!

Siste innlegg