HELÅRSSTRIKK TIL BARN – TILBUD PÅ NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Lunamon Design


Herlig sett til små barn som kan brukes hele året, ja du kan strikke det f.eks i ull, bomull, ja rett og slett den kvaliteten som passer årstiden. Garn du f.eks kan bruker er Karisma, Merino Ex.Fine, Cotton Light, Lima, Cotton Merino eller Belle – Alle garntyper er fra Drops Garn Gruppe B.

Hva med et Juleantrekk til den minste? Kan jo virkelig blir et flott antrekk 🙂

 

 

 

JENTUNGEN
OG GUTTUNGEN GENSER

Bildet over
Str 2-4 år

Kan strikkes med både kort og lang erm og 2 forskjellige vrangborder

 

 

 

 

 

 

 

Lunamon Design

 

 

JENTUNGEN OG GUTTUNGEN SKJØRT/SHORTS
Str 2-4 år

Det kommer også etter hver langbukse + diverse tilbehør

Hvis du bruker RABATTKODEN: UNGEN frem t.o.m søndag 3.sept får du begge oppskriftene for kr 60, så nå kan du gjøre et kupp altså! Hiv deg rundt og bli med 🙂

 

 

* * * *

Ok, da har eg fått i meg litt middag + ei kake så frem til Amira kommer skal eg bare sitte her å dupper! Ble så sløv og trøtt noe som er ganske vanlig en ettermiddag! Sliter med å holde øynene oppe!

Har i grunnen planer om litt lett rangling i kwell så kanskje eg bare skulle ha lukket øynene?? Hmmm det begynner allerede å ramle inn adresser fra de 5 vinnerene så da skal eg etter hvert inn på “Nødvendelig Rommet” og Kose meg med pakking og div 🙂

KOS DEG!

Go`klem fra ei ganske søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #barnestrikk #lunamondesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg