SNERTNE KORTE JAKKER – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

2017 Rowan Yarn/ By Martin Storey


Snakk om å få assosiasjoner til 50 tallet og de fantastiske kjolen som fantes da! Disse jakken er jo et perfekt tilbehør til nettopp de! Vet om ei, ja ei herlig dame – Hun er som klippet ut av 50 tallets motemagasiner! I de herligste kjoler med det perfekte tilbehøret får hun deg til å føle deg vel 🙂

Hun har Garnbutikk hjemme hos seg selv og selger det herligste garn kan du tro, er sikker på at du finner noe hos henne som passer til disse jakkene! God Som Ull er nemligen butikken du besøker da!
Kan garantere en smilende, sprudlende og GOD service 🙂

 

Tja, eg tror nesten alle disse 3 oppskriftene sniker seg inn i de respektive mappene,
ja for man kan aldri vite 🙂 Benytt anledningen du også 🙂

 

 

SKIPNESS
Bildet over
Opp til 127 cm rundt brystet
I Høsten`17 Kolleksjon

 

 

 

 

 

 

 

Martin Storey

 

ASBURY
Opp til 127 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

Martin Storey

 

ROCKAWAY
Opp til 127 cm rundt brystet

* * * *

Jaggu meg ble dette en skikkelig sløv søndag! Har bare surrer uten å utrette noe før nå for litt siden! Fikk liksom ånden over meg og følte for å rydde NOE! Fant eg stort glass med ymse knapper, fikk det ordnet til i noe mindre glass + eg fikk alle keramikknappene i eget glass. Sto lenge i døra til det lille soverommet og studerte det rotet som er igjen, begynte å løfte diverse for å flytte på saker og ting! Hekkan heller det begynte å “brenne” i den ene skulderen/overarmen min! Skikke AU! Er surra meg litt ferdig med det eg hadde starta på, gikk på badet og sausa inni armen med Ibux Gel og krysset fingrene for at det var litt virkning! Hmm ble nå litt varm etter en stund så noe roet det seg.

Eg må virkelig få gjort NOE med de armene altså! Kan ikkje gå sånn! Tror eg må ta det en runde til med fastlegen, sist sendte han meg til rønken og bare ba meg ta det med ro-det var vel i vår og nå er det jo nesten 10 ganger verre enn da…Det brenner bare eg løfter kaffikoppen liksom…Funker ikkje det!

Anyway, har strikke bittelitt for mye i dag, tja det ble noe fellinger for mye, men pytt pytt!
Nå kan eg straks felle og plukke opp neste arm, dette ser ut for at gå i havn heldigvis 🙂

KOS DEG OG HA
FINE KWELLEN

Go`klem fra ei sløv og lat Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #strikkeoppskrift #50talletsmote #kortejakker #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg