5 KJAPPE JULEGAVE TIPS

Mamachee


Nå begynner det virkelig å poppe opp med gode Julegavetips og andre Juledubbeditter på nett! Slenger meg med på bølgen for god tips kan man slettes ikkje får for mange av! Enkle tøfler er god
å ha, ja både for store og små 🙂 Det er noe de aller fleste på et tidspunkt har brukt for så om de fikk et par i fjor kan de jo få et par eller 2 til hytta i år f.eks 🙂 Det er også noe som kan være kjekt å ha
i en kurv ute i gangen, ja til gjestene vettu 🙂

Det er bare å samle litt sånn enkle nøster og ei god heklenål og få gang rett og slett 🙂

 

 

ADULT LITTLE WRAP SLIPPERS
Str Barn og Dame

 

 

 

 

 

 

 

Mamachee

 

OMA HOUSE SLIPPERS
Str Dame

 

 

 

 

 

 

 

Mamachee

 

CABLE SLIPPERS
Str Dame

 

 

 

 

 

 

 

Mamachee

 

THE JESS FLATS
Str Dame

 

 

Mamachee

 

OPA HOUSE SHOES SLIPPERS
Str Voksen/ Menn

 

 

* * * *

Jadda, da er det allerede midt i uka og straks helg! JuHuuu Helgene er virkelig herlige på høsten!
En skikkelig Time Out fra ei litt hektisk uke, bare å hente helgekosen og låse døra! hehe

Ja for NÅ er det skikkelig høst! I går bøtta det ned hele kwellen og natta UTEN stans! Vanvittige mengder og da er det sååå nydelig å sitte her i pysjen og bare nyte det! Amira var her i hele går etter jobben, ja det ble faktisk ganske sent og eg var ikkje i seng før nærmere halv 3!! Av alle ting ble eg vekket av at Milo gikk å gaulte utenfor soveromsdøra vår i 6 tiden! NO WAY! Eg bare gløttet på klokka og trakk dyna over hodet og sov noen timer til 🙂

I dag har eg bare lyst å gjøre INGENTING! Var ganske sliten i går da me kom hjem! Me var jo ute med DibHassan vettu, laget pass og diverse og når me kom hjem var det hentelapp på GARN i posten så eg fór ned på posten og da eg kom hjem igjen var eg dassvåt! Derfor tror eg bare eg sender en melding til DibHassan om at han kan ta bussen hjem i dag 🙂 Jepp, det gjør eg 🙂

Siden eg hadde fått den nye flotte OransjeSkjerf Garnet hjem var det jo bare å legge opp! Eg strikker bare et vanlig rillestrikka skjerf siden eg har litt andre ting også, men eg har garn igjen fra i fjor også så det blir nok mer, har jo nesten 2 mnd på meg 🙂 1.november skal skjerfene henges ut og deles ut 🙂

Nå er eg faktisk NØDT å lage meg noe nye kaffi og så blir det bare serie og armstrikk!
Har du noen spennende planer for dagen eller det innehygge med pinnene på timeplanen?

KOS DEG OG NYT
HELE DAGEN

Go`klem fra ei litt sliten VIbbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #hekleoppskrift #slippers #tøfler #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

5 kommentarer
    1. Lager mamoul…. kan ikkje stave det riktig, men deigen er klar og skal få stå dei foreskrevne 6 timane. Det kan bli ein sein kveld for meg…. gleder meg til å smake! Og tusen takk for maskemarkørane som kom i posten – så søte!
      Mens deigen står og godgjer seg skal eg gå tur – det har jo glemt å regne i dag.

    2. Dette gjekk raskare enn eg hadde sett for meg. Kakene blei kjempegode og lukta av appelsinblomstvann ligger her som ein behageleg parfyme! Eg har bare trilla kuler med fyll inni og klemt litt flate – det funka heilt fint. Det er høyst sannsynleg at eg lager desse om igjen. Tusen takk for god oppskrift og hils til mann og svigermor!

    3. IngSta: SÅÅÅÅ gøy da! 🙂 Kjekt å høre når andre baker av familiehemmelighetene 🙂 Skal bringen nyheten videre til Ali, svigermor er dessverre død da <3 Men hun fikk i det minste oppleve både matkunsten og ikkje minst bakekunster til Ali før hun døde. Hun "kjeftet" på døtrene sine siden ingen av de kunne verken bake eller lage mat, kun Ali hehe 🙂 Dessuten ble hun gansk eimponert når eg svingte grytene i Libanon og disket opp med en av Libanons nasjonalrett 🙂 Ikkje verst for ei norske eg hehe

Siste innlegg