MÅ STRIKKE VOTTER I HOLST SUPERSOFT! – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Design Ann Myhre/ Pinneguri

 

Nå har eg i grunnen fablet om det lenge nok og i går kwell bare MÅTTE eg leite etter passende oppskrifter! Jepp eg FANT! WOW for noen lekre oppskrifter eg klarte å plukke med meg så da er det vel bare å finne frem noen delikate nøster og pinner da vel?? I og med at disse vottene kan strikkes
i Sjølingstad 2 tråds vil eg tro at det vil går supert med Holst Supersoft! Eg har nemligen fått en “TING” for tynne, lette og herlige votter! Ja både hånd og fingre får jo så mye bedre bevegelighet enn når de er pakket inn i masse
(Stiv? Tjukk?) ull + at eg blir i grunnen veldig varm i hendene 🙂

 

 

VOTTENE HVITBLADTISTEL
Bildet over
Str Medium Dame

 

 

 

 

 

 

 

Designer Heidi Mork

Disse har eg sett ferdige i Finull og de ble ALT for lange og brede til mine hender ergo vil eg
tro at Holst Supersoft er helt PERFEKT! JuHuuu

 

 

VINTERBLOMSTER MITTENS
Str Medium Dame
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

Designer Ann Myhre/ Pinneguri

Disse vottene syns eg ser helt MAGISKE ut! Kan også strikkes i Sjølingstad 2 tråds så den er Bænkers! Når eg i tillegg er veeeldig svak for FairIsle er jo saken klar:
Rett inn på riktig liste over tilbehør eg absolutt trenger!

 

 

VOTTENE 450 FARGER
Str Dame (Liten Herre)

 

 

 

 

 

 

 

Designer Ann Myhre/ Pinneguri

Vinnervottene denne gangen ble DISSE! De er bare noe av det søteste og skjønneste eg har sett
og de har ligget på lur siden de ble publisert i fjor! Skikkelig lekre i sin enkelhet liksom 🙂 Disse kan strikkes i f.eks Finull og eg vil tro eg kan få det til å funke i Holst Supersoft også 🙂 Eg vil ha de i akkurat disse fargene og eg har fargene klar på hylla så det spørs om eg ikkje snart må “synde” litt
og få meg nok et prosjekt, jada, det er jo bare et lite et 🙂

 

 

VOTTENE KARI TRESTAKK
Str One size/ Medium
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 


Det var ikkje så lenge før de fór gjennom printeren og nå ligger de her, midt på salongbordet….Spørsmåler er bare; Hvilket prosjekt må lide denne gangen?? Eller, eg har for søren INGEN VotteTurnus! Da er jo saken KLAR da jo!??! Det er bare å lage seg en NY og fresh gruppe – NO PROBLEMOS! Trooor muligens eg tar en Linus i kwell eg!

(Les: Linus er nytt prosjekt på fredags kwellen når man koser seg med Mord&Mysterie! Litt sånn intern humor her i Stavanger!)

Hvis du også er nysgjerrig på å teste ut votter i Holst Supersoft så kan du sjekke
ut alle de flotte fargene som finnes i garnet
HER!

* * * *

Tja, hva skal eg si? Været er fullstendig PERFEKT for å virkelig KoseStrikke hele dagen!
Først må me bare få unnagjort det me må gjøre før me låser døra og tar helg 🙂

Me må som me pleier hente hjem litt HelgeKos før me henter DibHassan på skolen halv 2 og da går endelig turen til banken slik at han kan få det etterlengtede VisaKortet sitt! Nå er passet i boks!
Mulig me også skal hente et Gaming Headset som me har kjøpt til han før det er strake veien hjem!

Dessuten har eg KUN 3 fellinger igjen på armen! JuHuuu Dvs eg kan feste tråder på begge Grankvist genserene og få de vasket + pakket i løpet av helga 🙂 Skal bli deilig å få gjort de klar og så er det bare å vente på kakeInvitasjonen hehe Håper de passer helt supert 🙂

Der etter kan eg strikke ferdig stolpen på Fanajakken, men eg må tydeligvis jakte på et NYTT Kantebånd eg vil bruke til sårkantene….Åååå eg som hadde funnet det perfekte på ebay!
Hmmm har sendt mail til selgeren, men ikkje noe respons *Irriterende*

Ok, eg får vel ta meg en kattevask og hoppe i ei bukse eller no så er det vel bare å svinge seg rundt
og få ting gjort før klokka springer i fra oss, men du og eg kan tastes senere 🙂

 

 

 

SLENG BEINA PÅ BORDET
OG HA EN HERLIGE FREDAG

Go`klem fra i Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #pattern #norskstrikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #votter #mittens #pinneguri #nystrikketurnus #holstsupersoft #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten

1 kommentar
    1. Har du prøvd Sjølingstads 2- tråd? Kjøpte da vi ar der i sommer og det ett nydelig garn. 🙂

Siste innlegg