TRENGER ABSOLUTT ET LITE KOSELIG PROSJEKT


Da ble det jammen meg en liten shoppetur i dag også og eg koste meg på den lille shoppen min 🙂
Tok med meg 3 nøster
Holst Supersoft + eg fant en pakke med nye firkantpinner i nr 3 – Tror det vil bli perfekt så nå gjenstår det å sjekke strikkefastheten min opp i mot oppskrifta 🙂
Satser på at det går greit 🙂

Oppskriften på disse skjønne vottene eg skal strikke kan du plukke med deg Gratis HER 🙂 

Dette skal eg starte på når eg setter meg ned i kwell 🙂 OM det blir Mord&Mysterie eller Lucifer i kwell gjenstår å se, skal nå i allefall se The Voice 🙂 Men vær du sikker på at eg skal KOoOSE meg JuHuuuuu

 

 


Jaja eg er nå klar; Nydusjet og i ren pysj! Men vettu?? Det der Visa eventyret marerittet til DibHassan vil ingen nede ta! Du vet me var der på mandag fordi 3 forskjellige person sa til meg på telefonen
(Fra banken) at man trengte ikkje pass for å lage seg et Visa Electron, men dette var bare tull tydeligvis så etter et ganske ufint møte med banken gikk turen til politiet hvor me fikk laget pass.
I dag var me tilbake i samme bank (og dame)

Skal søren ikkje være lett!! “Har dere levert inn søknad i nettbanken om Visakort?” Nei, det visste eg ikkje me måtte en gang, men kjekt at du ga oss beskjed på mandag liksom!!! OMG! Ergo måtte eg stå bak skranken og bruke Pc og ordne det, ok, greit så langt….så skulle me signere….
DA TRENGTE DE PASSET TIL ALI!!! Nei det holdt ikkje med sertefikat OG Visa!!! Neida, PASSET skulle de ha! Ja du ser det, me har 1 Nettbank sammen og alle våre konti er samlet der, men nå ser du, nå må Ali lage seg en Nettbank fordi han trenger en Bankbrikke for å kunne signere på DibHassan sin Visakort søknad!!! ER DET MULIG!?!? Det er søren meg 10 ganger vanskeligere å få et Visa kort enn det er å få seg et pass! Det er greit med lover OG regler, men man KAN bruke en høflig tone når man snakker til kundene sine og ikkje snakke til de som om de er idioter! Vær du sikker at på mandag går turen atter en gang i banken, men eg velger meg en annen filial! UHØRT!

Eg er stort sett Glad og Fornøyd og tar de fleste menneskene eg treffer på strak arm, smiler og er glad uansett, men noe så uhøflig og surt som det der skal man jammen leite lenge etter….Du kan si me trykket på det RØDE fjeset når me gikk ut døra og me kommer IKKJE tilbake!

Satser på en bedre velkomst på Randaberg på mandag 🙂 

Nå skal eg uansett ha en koselig kwell, ja det regner ute så dette er perfekt! DibHassan er nede hos en kamerat og hjelper han med bygging av ny Pc – Spennende 🙂 Tro når han kommer hjem!?? hehe

KOS DEG OG HA EN
ALLE TIDERS KWELL

Go`klem fra ei HelgeKlar Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer
    1. Hei
      Ser at du skal begynne med supersoft fra Holst garn. Jeg har et par spørsmål om det garnet Jeg har kjøpt noen nøster med Supersoft, Tides og Noble. Det er samme strikkefasthet på Supersoft og Tides. Antar det er det samme med Noble. Har du eller noen du kjenner benyttet de 2 eller aller helst alle de 3 garntypene i samme strikkeplagg. Dumt å strikke en hel genser og så blir det rart når det er vasket .
      Jeg og mine barn skulle dra til England for noen år siden og hadde mange turer mellom folkeregisteret og politiet og godkjenning fra pappaen om at han ikke hadde noe imot at jentene fikk pass. Til slutt fikk vi da papirene, men det tok uker frem og tilbake, med fri fra jobben osv. Lykke til Du må gjerne ringe MOBIL 97 77 43 93 med hilsen Karin

    2. Karin Kristiansen: Eneste eg kan si om dissa garna er at Noble er noe tynnere enn Suupersoft, men ellers har de samme strikkefasthet alle 3 🙂 MEN, eg har ikkje prøvd Noble og Tides så når det kommer til vasking er det dårlig mer erfaring. Men eg har vasket Supersoft bare ved å skylle det i vasken og det holder seg utrolig fint 🙂 Blir spennende å blande disse typene og vil gjerne høre hvordan det går 🙂

      Ang dette med Jr, pass og ol. Nå er det Visakort me skal ha til Jr, passet gikk fint å få uten problem. Men at det skal være så inne hamparæva vanskelig og ikkje minst omfattende å få et Visakort er helt utrolig syns eg! Forklaring fra banken var at det har vært flere tilfeller hvor foreldre har brukt barnas konto til å oppbevare penger….Likevel utrolig når me har gyldig ID av flere sorter

    3. Takk for svar Da setter jeg i gang Har ikke noe mønster så det får bli til mens jeg strikker i vei. Blir grønt og høstgule farger.
      Jeg forsto godt at det er visa. Men like mye flyging og mas frem og tilbake. Men det var da en underlig unnskyldning av banken, men noe måtte de vel si.

Siste innlegg