YES! DET BLE VELLYKKET!


Som sagt så måtte eg gi opp å strikke
Disse vottene i Holst Supersoft, men akk så deilig det er
å strikke i Finull da!  Har en del farger så det ble hvitt, mørk korall/oransj og sjøgrønn 🙂  Planen var
å strikke mye mer i dag enn det eg har gjort, men eg har vært en del på kjøkkenet og sett på når Ali har tilberedt Knafeh som me skal ha i morgen: Det ligger noen filmer på Snapchat (vibbedille) som du gjerne bør se på hvis du tror du kommer til å prøve deg 🙂

 


Slik ser ekta Libanesisk Kaek ut, og vettu? De smaker AKKURAT som eg husker så eg vil påstå at han Ali er et skikkelig mat og smaks GENI! Uten tvil! Inni “bunnen” på disse brødene skal man legge et stykke kake/ost og bare Mmmmmm Ja du kan glede deg du!

Kommentaren fra Ali når det kommer til å lage Knafeh er at det er vanskelig! Du troor liksom du er ferdig så skal hele greia ta en brå vending og du er liksom på tilbake runde 1 hehe Skal filme så godt eg kan på Snapchat så får du følge med og Ali skal prøve å skrive ned oppskriften 🙂 Kompliserte greier ser du og man bør kunne være flink å kjenne på smaken sier Ali, ergo, dette er ikkje for nybegynnere! Liker du å bake og er flink vil du nok klare dette så eg håper han får ned oppskrifter for eg har virkelig lyst til å utfordre deg litt 🙂 

Nå er eg i grunnen klar for kwellen, god og mett etter ei lammekotelett og noen stekte poteter Mmmm det var så GODT! Ali stikker å tar seg en kwil mens eg skal kose meg med Skal Vi Danse 🙂
Jadda, eg stemmer på Marna/ Komikerfrue 🙂 JuHuuu det er så gøy 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL

Go`klem fra ei mett og ivrig Vibbedille 🙂 

#strikk #knit #pattern #norskstrikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #votter #knafeh #kaek #libanesisk #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg