10 GRATIS, KJAPPE OG HERLIGE JULEGAVER

LondonLeo

Alle som driver med Hobbyrelaterte ting enten det er strikking, sying, hekling etc liker å gi bort gaver. Derfor har eg funnet frem noen veldig enkle små gaver + noen som tar litt mer tid, på den måten kan både helt ferske strikkere og de som har noe mer erfaring bare boltre seg i masse fine
GRATIS strikkeoppskrifter, hvem liker ikkje det liksom?? 🙂

Her er det bare å znappe med seg det du måtte like 🙂

 

SUPER SOFT WRISTWORMS
Bildet over
Str medium–> Large
Engelsk/Tysk oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

Knittintin/ Design: Tiina Kuu

 

KUJEILLEN
Engelsk/Finsk Oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

Kelly McClure

 

PIONEER GLOVES
Str Small to Large
Engelsk Oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

Tiina Huhtaniemi

 

COLD WITHOUT YOU
One Size
Engelsk/Finsk Oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

Julie Williams

 

FAIR ISLE CUFFS
One Size
Engelsk Oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

Churchmouse Yarns and Teas

 

SOFT WASHED HERRINGBONE MITTS
Medium Dame
Engelsk Oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

Stella Charming

 

SNØKLOKKE
Str Liten og Stor
Norsk/Engelsk Oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

Solenn Couix-Loarer

Disse er UTROLIG enkle å strikke og det er utrolig hva en tøff knapp kan utføre! Skikkelig tøffe!
Eg strikket mine i Cascade Eco+

 

 

PLUVIÕSE
One Size
Engelsk/Fransk Oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

Holly Terrell

Disse har eg strikket 3 par av og 2 av parene strikket i vanlig Babyull og 1par i Wollmeise 🙂 
Alle 3 ble skikkelig herlige 🙂

 

 

DELLA MITTS
Medium og Stor Dame
Engelsk Oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

Bente Barosen

Denne oppskrifta har eg hatt i mange år, strikesi Tynn Alpakka og er herlige å strikke, 
her kan pynte opp med herlige perler f.eks 🙂

 

 

SMOCKIES
Norsk Oppskrift

 

 

 

 

* * * *

Da er Ali i full sving på kjøkkenet og det er Knafeh på planen, ligger noen filmer ute på Snapchat allerede, men dette er jaggu ikkje enkelt å dokumentere for det er så mange småting du må gjøre.
Me skal etter beste evne prøve å skrive ned dette! Så hvis du tror dette er noe du vil prøve deg på så er det greit å se Snappene for det er ikkje alt som er enkelt å forklare hehe Joda eg tar en del bilder:)

Men men, eller surrer CNN på skjermer her for Ali følger litt med på Irma!
Han har en del venner over there som bor i Miami så me krysser fingrene!

Kl 14 skal DibHassan og eg avgårde for å endelig få dette Headsettet hans i hus! Hekkan det har ikkje vært enklet å få tiden til å klaffe for oss og han som selger, men når man kan spare 5-600 kr
for noe som er helt nytt så er det jo greit 🙂 

Eg må nesten komme meg på badet og få kontroll på det der nyvaska kråkereiret mitt, men NÅ nærmer det seg frisørtime og eg skal KOOOS meg noen timer hos FLOKE 🙂 Gleder meg!

KOS DEG OG HA EN
AVSLAPPENDE SØNDAG

Go`klem fra ei Vibbedille som Gleder seg til Knafeh! 🙂 

#strikk #knit #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #mitts fingerlessgloves #pulsvotter #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg