103 DAGER TIL JUL – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Foto: Vibbedille / Oppskrift fra Dale

Med en kjapp hoderegninger kommer eg frem til at du har ca 70 dager til å forberede deg til desember!
Skal du strikke, sy eller hekle en kalender, ja så er det virkelig på tide å sette i gang! Det er en stund siden eg startet på kalenderen over her og eg syns det var skikkelig koselig da eg holdt på. Nå er jo ikkje akkurat det den kalenderen som rommer mest, men eg syns den er veldig dekorativ og herlig så min plan var å ha den til pynt 🙂 Ellers kan du jo fylle den med fine juleaktiviteter eller god ord 🙂 Mulighetene er mange 🙂

 

DALE JUL
Bildet over
Oppskiftshefte Pdf

 

 

 

 

 

 

 

Emily Ivey

 

SMITTEN (A HOLIDAY GARLAND)

 

 

 

 

 

 

 


 

Ann Myhre/ Pinneguri

 

Denne forelsket eg meg helt i sist Jul så kanskje eg bare må gjøre noe med det??

 

 

JULESOKK
One Size

 

 

 

 

 

 

 

Rauma

 

JULESTRØMPE
Ligger ca midt på siden

 

 

 

 

 

 

 

Kate Fredriksen

 

FREDRIKSENS JULESTRØMPE 2016
Bruk det garnet/pinner du vil og få en skikkelig
Julesokk. Er strikket i Perfect på pnr 3,5

 

 

 

 

* * * *

Vel, da var det jaggu meg mandag – IGJEN og ikkje hvilken som helst mandag! Det er Valgdag
og “store” avgjørelser skal tas-NOT! Haha eg er ganske målbevisst i hva eg stemmer og tror eg har klart å oppsummert meg selv og egne meninger, så det å stemme skal gå som en lek 🙂

Men det som er viktigst på dagens timeplan er DibHassan sitt Visakort! Jepp, i dag går turen for 3. gang i banken så nå håper eg det er gjort med dette og at de ikkje trenger flere pass! Skjønner ikkje at det skal være sååå vanskelig å få seg noe ID…

På strikkefronten er eg snart ferdig med den første votten, men i dag er det tilbake til Grankvist for nå skal arm nr 2 ferdigstilles, tråder skal festes og begge genserene skal vaskes 🙂 Fort gjort 🙂

Pga Valgdagen utgår treningen i kwell siden det trenes på en skole så eg tar meg en extra kosedag
og ser allerede frem til en lang dusj når banken er unnagjort 🙂 Dessuten tar eg en FasteDag!
Ble mye sukker i går og det kjennes på magen så eg får drikke en extra liter vann haha

KOS DEG OG HA EN
FLOTT VALGDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #norskestrikkeoppskrifter #gratisstrikkeoppskrift #christmas #jul #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg